Gå til innhold

Svipas bakeri

Fremhevede innlegg

Skrevet

hjelpes! Så spennende! Jeg ser langt fra bort fra at det skjer noe, for da jeg fikk melding i nitida i morges var jeg overbevist om at det var beskjed om en familieforøkelse!

Så spennende!

Jeg skal ikke si noe før ting er klare, men jeg var jammen ikke klar over at vannet hadde vandret heden! Spennende!

Lykke til på kontroll på sykehuset!

Nyt middagen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare tipse om denne brilliante siden.

De siste 50 min har jeg hatt 15 rier, med i snitt mellom 3 og 4 minutters mellomrom. Varighet ca 40 sekunder i snitt. Korteste mellomrom var 2 min og lengste 5, 49 (Det stemmer egentlig ikke, var en tulleri midt i der). Korteste rie var 21 sek og lengste 52 sek.

Skrevet

Så spennende :hoppe: Er det for sent å tippe dato :fnise:

Skrevet

Nå som adrenalinet har senket seg litt kan jeg jo prøve å beskrive dagens begivenheter litt. Det har vært en turbodag! Det startet med kontroll hos jordmor, der det viste seg at timen egentlig var i går :sukk: Jeg heiv meg på telefonen til legen som heldigvis kunne oppdrive en time i morgen (Obs må huske å avbestille :fnise:).

Så dura jeg avsted på trening med påfølgende modningsakupunktur, som faktisk var litt ubehagelig. Jeg følte meg kvalm og uggen etterpå, men det var vel bare akupunkturen som virket så bra tenker jeg. Så dro vi rett av sted for å ta bilder hos fame (Sånt tilbud de har for tiden).

Når vi kom hjem var jeg helt utslitt så jeg besluttet å legge meg litt. Så lå jeg der og tenkte vakre tanker og plutselig hørte jeg et knepp fra magen. "Det var en pussig lyd" tenkte jeg, men da det ikke skjedde noe mer tenkte jeg ikke noe over det og sto opp for å ta en dusj. Mens jeg sto på badet og tempererte dusjen kjente jeg at det begynte å renne nedover beina, og når jeg kikket ned skjønte jeg med en gang at det måtte være vannet som gikk.

Det kom så lite til å begynne med at jeg ble litt i stuss, men det virket jo rimelig med tanke på at barnet ligger med hodet godt ned i bekkenet, og dermed skulle virke som propp. Men det tok seg virkelig opp! Jeg tror det må ha kommet nærmere en liter tilsammen.

-----------------------------

Ups, glemte å poste ser jeg. Estrella kom innom med deilige nybakte kanelsnurrer ;)

Nå er det rett under 3 min mellom riene og de varer i ca 50 sekunder. Går framover :)

Skrevet
Så spennende :hoppe: Er det for sent å tippe dato :fnise:

Hehe, nei det er jo lov å prøve seg ;) Men kanskje mer aktuelt å tippe kjønn, hehe.

Skrevet

Sitter spent og kjiker på telefonen stadig vekk!

Det var bra med ro i Svipaheimen, selv om riene ble sterkere og kom tettere. Jeg er kjempespent på de nærmeste timene, og kommer til å holde meg våken noen timer ut i natten! :)

Jeg oppdaterer om og når det skjer spennende saker!

Snart kommer lillingen! :hjerte:

Skrevet

wææææ!!! så fort ting kan gå! å så utrolig spennende!!! :) kommer til å titte innom til tide og utider her nå altså!!! :):hoppe: :hoppe:

Skrevet
Sitter spent og kjiker på telefonen stadig vekk!

Det var bra med ro i Svipaheimen, selv om riene ble sterkere og kom tettere. Jeg er kjempespent på de nærmeste timene, og kommer til å holde meg våken noen timer ut i natten! :)

Jeg oppdaterer om og når det skjer spennende saker!

Snart kommer lillingen! :hjerte:

jeeeij! :) liker opdateringer! :):hoppe: følger meget spent med!! :)

Skrevet

Har ikke hørt noe fra Svipa eller Svipamannen. Det tolker jeg som at det er ting på gang! :)

Kjempespennende!

Jeg er bra gira her jeg sitter, gleder meg til nurket har kommet! :)

Skrevet

da kan jeg meddele at Svipabarnet har kommet!

Fikk melding ca klokken 4.30 i natt!

Og det ble en: :babygutt:

Han kom i turbofart, to uker før termin, på fire timer!

De vitale målene er: 49 cm og 2970 gram!

Store gratulasjoner til Svipaheimen!

Skrevet

Gratulerer så mye med lille gutten ;) Håper alt går bra med dere alle tre.

Skrevet
:babygutt: :

Dreia

Hah, jente liksom! Amatørlege!! :fnise:

Og det ble en: :babygutt:

Hah! Det var det eg visste. :babygutt: *kjepphøg* ;)

Gratulerer med septemberguten! :roser:

Og velkommen til verden, lille prinsen!

:kose:

Skrevet

Gratulerer så mye med gutten! :)

Skrevet
:blomst: Gratulerer så mye med lillegutten :babygutt: Svipa!!! :)
Skrevet
Gratulerer med lille gutten. :hjerte:

Gratulerer så mye med lille gutten ;) Håper alt går bra med dere alle tre.

Hah! Det var det eg visste. :babygutt: *kjepphøg* ;)

Gratulerer med septemberguten! :roser:

Og velkommen til verden, lille prinsen!

:kose:

Graqtulerer så mye :blomst:

Gratulerer så mye med gutten! :)

:blomst: Gratulerer så mye med lillegutten :babygutt: Svipa!!! :)

Takk jenter :klemmer:

Alt vel her, nå ligger mannen og sover med lillegutt på brystet :rødme: Det er en liten skeptiker med masse hår vi har fått. Jordmora kommenterte at han så ut som et lite lykketroll når han kom :ler:

Det var en rask og ukomplisert fødsel, selv om mor selv hadde litt vanskelig for å henge med i svingene. Det var et øyeblikk rett før pressriene satte inn at jeg angret meg litt, og spurte mannen tynt om vi ikke kunne adoptere eventuelle søsken :ler: Men nå er alt bare fryd og gammen. Gutten viser stor interesse for og glede av puppen, men det er kanskje på gutters vis ;)

Skrevet

Jøss, du var raskt inne her! Hehe, en ting er å være turbogravid, jeg tror du må være turboføder! :)

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...