Aud Long Skrevet 22. september 2009 #321 Skrevet 22. september 2009 Oh, la la! Nå har datoen blitt den 23. Det betyr at: SVIPA ER FØDEKLAR !!! Jeg er klar for grundig sladring her på sida!
Synne-Marie Skrevet 23. september 2009 Forfatter #322 Skrevet 23. september 2009 Fødeklar? Men det er jo enda tre uker til termin? :klø: Får ikke sove
Aud Long Skrevet 23. september 2009 #323 Skrevet 23. september 2009 Nja, det med fødeklar 21 dager før termin, er vel som høggravid når det er 40 dager igjen... - At det sikkert varierer med når man føler seg høggravid eller fødeklar. Lilledamen (eller mannen, men vi vet jo hva jeg tror må jo gjerne godgjøre seg i hulen sin noen uker til). Ikke lenge igjen! Gleder meg til å se den lille deres!
Synne-Marie Skrevet 23. september 2009 Forfatter #324 Skrevet 23. september 2009 Aha! Da har vi lært noe i dag også Har vært å svømt i dag. Deilig! Men etter en liten powernap på sofaen har jeg gått helt i vranglås. Ikke så deilig. Tenkte jeg skulle ut å gjøre byen utrygg, men kanskje ikke noe sjakktrekk om jeg ikke kommer ned trappa? Eller, skrekk og gru, ikke kommer opp igjen
Aud Long Skrevet 25. september 2009 #325 Skrevet 25. september 2009 Jeg håper du kommer deg opp/ned trappa en stund til! Fikk heldigvis sett deg etter du posta sist innlegg, så da vet jeg at du ikke satt fast hjemme, håper du ikke gjør det nå heller Håper alt er vel, selv om det blir litt tøffere kår for nattesøvnen! Snart kommer den virkelige livsberikelsen, som ja går utover nattesøvnen, men som er verdt det, og ikke er akkompagnert med rikelige ondter her og der! Skummelt og fint at det er så kort tid igjen!
Synne-Marie Skrevet 25. september 2009 Forfatter #326 Skrevet 25. september 2009 Jeg håper du kommer deg opp/ned trappa en stund til! Fikk heldigvis sett deg etter du posta sist innlegg, så da vet jeg at du ikke satt fast hjemme, håper du ikke gjør det nå heller Håper alt er vel, selv om det blir litt tøffere kår for nattesøvnen! Snart kommer den virkelige livsberikelsen, som ja går utover nattesøvnen, men som er verdt det, og ikke er akkompagnert med rikelige ondter her og der! Skummelt og fint at det er så kort tid igjen! Får skynde meg å poste et svar sånn at du skjønner at jeg kom meg opp igjen og
Synne-Marie Skrevet 25. september 2009 Forfatter #327 Skrevet 25. september 2009 Jeg har bekymret meg for at jeg spiser så mye love hearts (Det eneste som virkelig hjelper mot halsbrann), jeg er oppe i en rull om dagen! Men de siste dagene har jeg prøvd å følge litt med og jeg har observert følgende: a) Alle vet at jeg til enhver tid har minst en rull i veska, så om jeg ikke byr bort selv, spør som regel folk om de kan få en. b) Mannen er ram på å spise love hearts når han tror jeg ikke ser. Ergo holder jeg hele verden med love hearts og har ingen grunn til å bekymre meg for de få som faktisk finner veien inn i min munn Jeg har fått låne et par krykker og jeg er veldig spent på å prøve dem. Jeg vet at jeg egentlig ikke burde, men det hadde vært digg med en liten spasertur Hvis de er så avlastende som jeg håper, tenkte jeg å ta en urliten shoppingrunde i morgen.
Nótt Skrevet 25. september 2009 #328 Skrevet 25. september 2009 Da venter jeg spent på rapport over krykkebruk ved bekkenløsning, for om det er en hjelp i det så er jeg reddet om min blir verre. *venter*
Synne-Marie Skrevet 25. september 2009 Forfatter #329 Skrevet 25. september 2009 Krykker var et interessant eksperiment. Jeg har jo ikke egentlig peiling på hvordan de skal brukes Men det gjorde ikke vondt når jeg gikk og det er jo absolutt forbedring Det kan jo ha noe med at jeg måtte gå ganske sakte for å få brukt krykkene effektivt, men jeg tror avlastningen på bekkenet også hjalp på. Jeg kan neppe legge ut på langtur med det første, men det vil nok absolutt hjelpe på den traskinga jeg må gjennomføre fram til fødsel
Synne-Marie Skrevet 26. september 2009 Forfatter #330 Skrevet 26. september 2009 Nytt sånn derre magebilde i bloggen
Synne-Marie Skrevet 28. september 2009 Forfatter #331 Skrevet 28. september 2009 Vondt i hodet i dag. Blæh! Tror jeg tar en paracet og legger meg igjen
Aud Long Skrevet 28. september 2009 #332 Skrevet 28. september 2009 38 uker! Nå syns jeg det går fort i svingene!!! Fikk du stjålet deg litt mere søvn/minsket hodepina? Klem:)
dreia Skrevet 28. september 2009 #333 Skrevet 28. september 2009 Er det berre to veker igjen til termin? Har virkelig tida gått såååå fort? :dåne:
Synne-Marie Skrevet 28. september 2009 Forfatter #334 Skrevet 28. september 2009 38 uker! Nå syns jeg det går fort i svingene!!! Fikk du stjålet deg litt mere søvn/minsket hodepina? Klem:) Må jo litt for 38 uker! Nå er man da tross alt innenfor termin Og endelig tror jeg at jeg har knekt overtidskoden. Jeg trodde jo det at selv om at man regnes som innen termin mellom to uker før og to uker etter termin, så gikk man egentlig på overtid når termindatoen var passert. Men tekninsk sett begynner man ikke på overtid før to uker etter termin, right? Dvs her i byen regnes man som overtidig allerede en uke etter termin, det er jo alltids noe Fikk både sovet og jaget hodepina. Lå og slumret på sofaen, mens en bekymret gemal gikk i skysseltrafikk og hentet alt av mat og drikke og gode tinger han kunne komme på, samt tullet pleddet godt rundt meg :rødme: Man må jo bare bli bra av slikt
Miss I.W. Skrevet 29. september 2009 #335 Skrevet 29. september 2009 Fikk både sovet og jaget hodepina. Lå og slumret på sofaen, mens en bekymret gemal gikk i skysseltrafikk og hentet alt av mat og drikke og gode tinger han kunne komme på, samt tullet pleddet godt rundt meg :rødme: Man må jo bare bli bra av slikt Nåååh, søte mannen!
Synne-Marie Skrevet 29. september 2009 Forfatter #336 Skrevet 29. september 2009 (endret) Hjelp! Vannet gikk akkurat! (OBS: Estrella, ikke hiv deg på telefonen til din mor riktig enda, drar på kontroll først før jeg melder hjem tenker jeg ) Endret 29. september 2009 av Svipa
dreia Skrevet 29. september 2009 #337 Skrevet 29. september 2009 Får du kanskje septemberbarn? *benke seg* Mannen høyrest forresten utrulig søt ut som passar så godt på kona si.
Synne-Marie Skrevet 29. september 2009 Forfatter #338 Skrevet 29. september 2009 Får du kanskje septemberbarn? *benke seg* Mannen høyrest forresten utrulig søt ut som passar så godt på kona si. Ja det hadde vært snålt! Men ingen rier enda da. Har ringt sykehuset, og drar inn på kontroll etterpå. Men først litt middag
dreia Skrevet 29. september 2009 #339 Skrevet 29. september 2009 Uansett ikkje lenge igjen, sjølv om riene måtte drøya litt. Tenk, du er virkelig snart mamma. :rødme: *rørt* Eg reknar med Estrella held oss oppdaterte når du ikkje lenger er "på nett"?
Synne-Marie Skrevet 29. september 2009 Forfatter #340 Skrevet 29. september 2009 Uansett ikkje lenge igjen, sjølv om riene måtte drøya litt. Tenk, du er virkelig snart mamma. :rødme: *rørt* Eg reknar med Estrella held oss oppdaterte når du ikkje lenger er "på nett"? Det er nesten alt for spennende, hehe. Har ikke spurt henne, men det regner jeg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå