Rexina Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Hei:) Jeg er fattig for tiden og begynner å gå tom for Transformation Cream. Har gått gjennom 2 krukker nå, og liker den veldig godt, men synes den er litt dyr (selv på ebay). Derfor lurer jeg på om noen vet om en fuktighetskrem for dehydrert kombinasjonshud med porer rundt nese og i panne, og som lett får kviser/småsår? Den bør være lett, men gi greit med fukt og ikke inneholde for mye parfyme. Er også fint om den roer ned huden min, da den lett kan bli rød. Vet at dette har vært et tema endel ganger, men har lest diverse tråder uten å bli veldig mye klokere, så håper dere vil hjelpe meg:)
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Har du prøvd night zyme fra Jan Marini? Jeg er nysgjerring på denne, og den er nesten et par hundrelapper billigere.. Har forstått det sånn at den kan fint brukes om dagen om man ikke har veldig fet hud.
Gjest *lucky* Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Har du prøvd night zyme fra Jan Marini? Jeg er nysgjerring på denne, og den er nesten et par hundrelapper billigere.. Har forstått det sånn at den kan fint brukes om dagen om man ikke har veldig fet hud. [/quote Night zyme er litt for kraftig til å bruke om dagen synes jeg. Dermalogica sine fuktighetskremer er ok, du får mye krem for pengene.
tante fiolett Skrevet 27. mars 2009 #4 Skrevet 27. mars 2009 Hva med Skin Silk Protecting Hydrator fra Jan Marini? den er også et par hundrelapper billigere enn Transformation.
Rexina Skrevet 5. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2009 Takk for tips. Skal sjekke de ut:) Har prøvd Dermalogica og det var helt ok. vis noen har flere tips er det bare å poste. Det må ikke være Jan Marini, men en krem som gir endel fukt og som ikke gir kviser. Er også fint om den roer ned huden som Transformation Cream gjør:) Leste litt om Decleors Balms, er disse veldig fete eller? Og har de en legende effekt for kviser og sår..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå