Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har lyst å reise bort. Alene for en langhelg. Selje - med Thallsso har jeg gjort før og det var deeeeilig!!!

Etter å ha surfet på nett - så er jeg like blank for jeg vet ikke helt hva jeg ser etter....men noen kriterier har jeg:

- Stille (kan lese og tegne)

- Nær sjøen

- Hotell , eller noe standard, slik at jeg kan ha badekar på 'rommet'

- Og i Norge - helst kort (innen 5 timer) fra Bergen

- Weekend torsdag --søndag...??

Så jenter - har dere noen tips, erfaringer å dele med en som trenger ferie for seg selv. Og UTEN mobiltelefonen....eller...hehe...kanskje ikke....

Håpefull!

=)

Skrevet

Høres ut som en drøm :roll: , men lommeboka mi skriker NEI.

Anbefaler deg å ikke reise for langt. Bruk heller tiden på å slappe av. Ikke fortell noen hvor du skal, men ta gjerne inn på et hotell 5 minutter hjemmefra om du vil.

Er desverre ikke kjent på vestlandet.

Det er jo mulig at du får en god pris på et eller annet "vintersted" ettersom det ikke er sesong.

Skrevet

Ja - det tenkte jeg også på...det er jo mange hoteller her i Bergen da, men synes det er penger ut vinduet. Det er liksom ikke skikkelig, eller...uhmm..vanskelig å forklare....men da er jeg jo nesten hjemme, og mye peng...og så har de sikkert ikke BBC prime....Hmmm....! Vanskelig!

Derfor er jeg hjemme, men føler ikke at jeg har ferie....Gu! Ferie stresser meg...blir jo helt oppjaget av ingenting.....

Skrevet

Voss?

Er det ikke er fint hotell der da... det som ser ut som det raser sammen eller er hjemsøkt?

Hva med Geilo? Dr. Holms er flott. Og det er jo ikke sesong der nå heller, muligheter for en bra pris kanskje?

Skrevet

Ja..jo...Voss kanskje....

*Tenke tenke*

Skrevet

Kan jeg få snike meg inn med en anbefaling?

Jeg var i Odda for en tid tilbake og da kjørte vi til et sted som het Ullensvang Hotell og spiste lunch... Er ikke helt sikker på hvor det ligger :oops: fulgte ikke med da vi kjørte, men var vel et times kjøring fra Odda, vet ikke hvor langt det er fra Bergen, men det er et sted jeg flere ganger har tenkt jeg skulle ta med meg en bunke bøker å reise dit for å sitte i vann-kanten og lese :)

Det står Café-bord og liggestoler helt ned til vannkanten, med fantastisk utsikt. Aner ikke hva det koster, men det er det vakreste stedet jeg vet om i øyeblikket. Det ligger midt i en av Norges største frukthager også tror jeg...

Nå høres jeg vel ut som at jeg får betalt for å si dette, men det er det mest idylliske stedet jeg har sett i Norge. Anbefales!

Du kan jo se på hjemmesidene deres: http://www.hotel-ullensvang.no/

Skrevet

Takker fot tips....men linken eksisterer ikke.....

Skrevet

Er du sikker?? :forvirra:

Når jeg klikker på den kommer jeg rett inn på sidene deres... Har du forsøkt å skrive adressen inn?

Skrevet

Det finnes kanskje et hyggelig hotell på Stord?

Skrevet

Ja.....hmm....merkelig......

*prøver igjen*

Skrevet

:evil:

...av ALLE ting så er det faktisk MSN Messenger !!! :o !!! som lager krøll!!.....

*sjekker videre*

Skrevet

Da har du samme problemet som jeg hadde før i dag. Hade sikkelig problemer med linker og enkelte sider, samtidig som MSN logget av og på.

*avsporing*

Skrevet

Takker selfølgelig for tips!!

*bukker og neier*

:D

Men er det ingen av dere som har gjort slikt selv? Og, om dere finnes - lyst å fortelle litt??

*nysgjerrig - oh!...pokkers messegers asså!!...argh!*

Gjest gurimalla
Skrevet

Jeg har gjort det samme selv.

Kjørte til et sted ved sjøen, hadde med masse bøker og planla total avslapping. Var borte fra fredag til søndag, søndag ettermiddag begynte jeg å kjede meg, da var det fint å reise hjem. Men, det var kjempedeilig.

Hva med solstranden hotel (eller noe sånn) i Os? Der er det fint.

Skrevet

Om du har lyst til og reise litt lengre bort har det åpnet et nytt spa på Hankø Fjordhotell i Fredrikstad....ligger på en øy med flott natur....

Har ikke vært der ennå selv, men de har en nettside hvor det ser veldig fint ut....

http://www.comwellhanko.no/

Så du må gjerne prøve det ut og skrive rapport så jeg vet om det er verd og prøve :wink:

Uansett hvor du drar - kos deg masse....litt for meg også etter som jeg ikke kan gjøre no´sånt før til høsten...

Skrevet

Takker for alle tips!! Har deinnstallert Messenger nå, så linker:

"Here I cum!"

*hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...