Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en invite til overs til Underskog?

Skrevet

Jeg lurer også.. :sjenert: Kjenner flere som er der, men tør ikke spørre dem av frykt for å virke teit, hehe. Jadda.

Skrevet

Haha, hadde det samme problemet selv, men så spurte jeg et par, og da var det selvfølgelig for sent. Kjipt at folk får såpass få invites at de blir brukt opp raskt, men det er vel litt av greia også.

Skrevet
Haha, hadde det samme problemet selv, men så spurte jeg et par, og da var det selvfølgelig for sent. Kjipt at folk får såpass få invites at de blir brukt opp raskt, men det er vel litt av greia også.

Jepp. Til og med arbeidsplassen min er der, siden jeg jobber direkte innenfor kunst og kultur. De fleste kunstnervennene mine er der også. Føler meg litt utenfor, hihi. :lete:

Skrevet

Igjen, samme her. Jeg jobber i platesjappe, og omgås stort sett bare musikere eller svært musikkinteresserte folk, ispedd kunstnere av ymse slag. Flesteparten er der, såvidt jeg vet. Vi går sikkert ikke glipp av så mye, jeg føler i alle fall at jeg får vite om massevis av arrangementer gjennom folk eller andre kanaler, men jeg har jo lyst på en liten invite likevel. Sukk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...