¤Linda¤ Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Tjolahopp! Vi har ikke så lyst å ha en tradisjonell marsipankake i bryllupet vårt.. Det som er ønskelig er en hvit kake med formen på link 1,med NOE av samme pynt på link 2. (bare mindre pynt og annen pyntefarge) Kake 1 Kake 2 Vet dere om noen som gjør noe lignende i de traktene...? Vil at det skal være sjokoladekake inni... Håper noen har tips..
Christal Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Det samme lurer jeg også på fordi jeg bor på Søre Sunnm og skal ha en litt spesiell kake med sjokoladebunn. Jeg hadde faktisk tenkt å lage den selv fordi jeg ikke fant noen her som kunne lage den.. Denne kaken skal vi ha: Bryllupskake Endret 26. mars 2009 av Christal
¤Linda¤ Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Gorgeous!!! :dåne: Lik smak vi da Men det MÅ jo finnes noen???
Kristi Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Ta med bilde til Anders på C&C på Storsenteret, er sikker på at han kan hjelpe dere
Mayen Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 www.festkaker.no Der er det nok noen som kan hjelpe deg:)
Christal Skrevet 27. mars 2009 #7 Skrevet 27. mars 2009 Gorgeous!!! :dåne: Lik smak vi da Lik smak? Ja det virker slik I stedenfor slike blomster som vises der tenkte vi å lage roser siden det er hovedblomstene vi skal bruke i bryllupet vårt Ta med bilde til Anders på C&C på Storsenteret, er sikker på at han kan hjelpe dere Kjempe tips! Dette må sjekkes ut. Skal en tur til byen i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå