Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjøpte en genser i går uten å prøve den, for jeg har bestandig brukt M, men den var litt for stor. Men jeg var jo selvsagt dum å klippet bort det båndet med prislappkortet. Tror dere at det kan være en mulighet for at jeg får byttet den alikevel. Har fortsatt kvitteringen. Dette var på Vero Moda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, denne ville jeg ikke tatt inn om jeg jobbet der.

Skrevet

Det kan hende hvis du fremdeles har lappen som du klippet av... Tror de har en sånn maskin som de kan sette på igjen lappene med... Men det er ikke værre enn å ta med og spørre de :)

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)
Jeg kjøpte en genser i går uten å prøve den, for jeg har bestandig brukt M, men den var litt for stor. Men jeg var jo selvsagt dum å klippet bort det båndet med prislappkortet. Tror dere at det kan være en mulighet for at jeg får byttet den alikevel. Har fortsatt kvitteringen. Dette var på Vero Moda.

der jeg jobber hadde vi tatt den inn uten problem så lenge du har kvittering og man ser at plagget ikke er brukt :) er sikkert lurt/greit å ta med prislappen også, vi synes hvertfall det er lettere for oss da vi bare kan skyte den på igjen. Og vi tar forsåvidt inn varen hvis man bare har prislappen og ikke kvittering, men da kan vi ikke gi penger ut ;)

(men har man hverken kvittering eller prislapp tror jeg nok ikke man får byttet i noen butikk.)

Endret av Cupcakes
Gjest Charming
Skrevet

Hvis jeg spør "Jeg kan bytte den hvis den ikke passer?" så får jeg jo alltid til svar at det går helt fint hvis jeg bare tar med kvitteringen. Du får ikke den ad-on'en om at "Det går greit, hvis du har med kvittering. Og, forresten! Du må huske å ikke klippe av lappen baki".

Dette burde gå fint synes jeg.

Gjest Cupcakes
Skrevet (endret)
Hvis jeg spør "Jeg kan bytte den hvis den ikke passer?" så får jeg jo alltid til svar at det går helt fint hvis jeg bare tar med kvitteringen. Du får ikke den ad-on'en om at "Det går greit, hvis du har med kvittering. Og, forresten! Du må huske å ikke klippe av lappen baki".

Dette burde gå fint synes jeg.

hos oss pleier vi å si at det går fint å bytte så lenge du tar vare på prislapp og kvittering ;) (at prislappen sitter på gir butikkene en slags garanti for at plagget ikke er brukt...) men vi lar kundene bytte selvom de bare har en av delen :)

Endret av Cupcakes
Gjest Charming
Skrevet

Den tanken har faktisk slått meg som yngre. Hvis man vet man bare skal bruke ett plagg en gang - så måtte det jo i teorien gå ann å kjøpe noe, ta vare på begge deler - bruke det den kvelden - og bare "bytte det igjen" og få tilgodelapp eller noe. :happy:

Lurer på om noen noen gang har prøvd det i grunnen..

Gjest Cupcakes
Skrevet
Den tanken har faktisk slått meg som yngre. Hvis man vet man bare skal bruke ett plagg en gang - så måtte det jo i teorien gå ann å kjøpe noe, ta vare på begge deler - bruke det den kvelden - og bare "bytte det igjen" og få tilgodelapp eller noe. :happy:

hehe... det kan jeg trygt si at det er noen som har prøvd, hvertfall lignende.. har hatt mange rare returer, noen ville levere en jakke fordi den ikke sto til buksen, og man så tydelig at den var brukt og over lengre tid, noen andre ville levere en bukse, full av hundehår og tydelig brukt,og jeg har mange flere eksempler på lur :skratte: i sånne tilfeller må vi se ann plaggene ganske godt kan du si... :P

Gjest Charming
Skrevet

Okej :) Hva sa du til de som prøvde å levere tilbake disse godt brukte plaggene da? :P

Gjest Cupcakes
Skrevet
Okej :) Hva sa du til de som prøvde å levere tilbake disse godt brukte plaggene da? :P

det blir litt sånn her; meg: den her kan jeg nok ikke ta inn for den er brukt desverre. kunde: nei! har ikke brukt den, bare prøvd den. meg: beklager men den ser tydelig brukt ut og da kan jeg desverre ikke ta den inn og heller ikke selge den til noen andre. kunde: men vær så snill da, jeg handler jo så masse, kan du ikke gjøre det for meg bare. den er bare prøvd en dag. meg: vent litt (jeg henter plagget i butikken for å vise kunden åssen den ser ut når den bare er prøvd i prøverommet) forteller kunden nøye hvorfor jeg ikke kan ta den inn. kunden: ok, jeg kan vel altids få bruk for den senere.

litt opp og ned fra situasjon, men er merkelig det med at det er så mange som tror de får spesial behandling bare fordi de handler så masse, er fryktelig mange som handler masse, og da hadde det ikke blitt såååå god butikk i lengden... :P

Gjest Miley
Skrevet

Leste i avisen at dette var blitt en trend blant de moteriktige ungdommene en plass, de brukte plagget en kveld og luftet det før de prøvde å bytte det inn igjen. Men de lot ofte prislappen være på, de bare gjemte den inne i genseren/buksen.

Gjest Charming
Skrevet

Ganske genialt egentlig, for de som ikke har penger til å kjøpe nytt og som på død og liv må ha nye plagg for hver gang de skal ut og lufte seg blant folk. ;)

Gratis leie liksom. Men evig bittert for de luringene som er nevnt over her som da IKKE får byttet igjen da. Hvis man kjøper et fryktelig dyrt plagg og forventer å få igjen penger. :)

Skrevet

Det er det nok garantert noen som har gjort, ja.. Det finnes vel nok av uærlige folk der ute, vil jeg tro.. Derfor er det ikke alle som lar folk bytte plagget hvis lappen er tatt av.. Men er jo verdt et forsøk da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...