Noli Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Eh, jah, vi har selvsagt glemt gifteringene.. Skal ha helt enkle gullringer, sannsynligvis uten inskripsjon. Men vi har ingen mulighet til å bestille før 10. april, siden samboeren min er i utlandet, og jeg aner ikke ringstørrelsen hans. Rekker vi det før bryllupet 2. mai?
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Vi har helt enkle gullringer slik du beskriver, vi fikk beskjed om 3 ukers leveringstid men da jeg skulle hente dem måtte jeg vente enda en uke. Har mannen din mulighet til å gå innom en gullsmedbutikk der han er og bare få målt ringstørrelsen så du kan bestille ringene nå før han kommer hjem?
Gjest Gjest_Brud09_* Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Vi bestilte våre hos Bjørklund, med inskripsjon, og det tok to dager før vi kunne hente ringene. Og vi hadde god tid, så det var vel vanlig leveringstid der. De har noen messing-ringer som man prøver, og så bestiller de de i gull.
Noli Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Vi har helt enkle gullringer slik du beskriver, vi fikk beskjed om 3 ukers leveringstid men da jeg skulle hente dem måtte jeg vente enda en uke. Har mannen din mulighet til å gå innom en gullsmedbutikk der han er og bare få målt ringstørrelsen så du kan bestille ringene nå før han kommer hjem? Nei, han er i en bitteliten landsby i Afrika, så jeg tviler på det finnes gullsmeder der. Får bare satse på at vi rekker det da..
Gjest Gjest_Marianne_* Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Vi kjøpte ringene våre hos Oslo Diamantsenter i Storgata og fikk ringene med inskripsjon etter 3-4 dager. Prisen var hyggelig, servicen upåklagelig, og det var en tilpassing av størrelsen inkludert i prisen. Vi bestilte helt enkle gullringer, men man kunne ha med mønster osv. hvis man ønsket det.
Synne-Marie Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Vi fikk de faktisk på dagen, men inskripsjon og alt. Men vi valgte en modell de hadde i butikken. Helt enkle 4 mm gullringer.
Noli Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. mars 2009 Åh, nå ble jeg litt beroliget. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå