Gå til innhold

Tips til hva jeg kan putte i påskeegget

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Noen som har noen gode tips til meg. Jeg ønsker litt annet enn bare godteri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde påske egg var for godteri jeg? Er det en ny trend at det skal være ting i de?

Gjest Gjest
Skrevet

Herlighet, jeg tviler sterkt på at toåringen bryr seg!

Hvis det er veldig viktig, så kan du vel søke opp noen av trådene her inne om tips til ting å putte i julekalenderen!

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

herregud det må nu være lov å spørre om det, uten at folk bare er negativt.

Jeg vet ikke helt hva to åringer liker,

men kanskje en liten leke eller tegne saker.

Men jeg syntes det høres morsomt ut å ikke bare ha godter oppi=)

Skrevet
herregud det må nu være lov å spørre om det, uten at folk bare er negativt

Negativ? Jeg bare spurte. Jeg har aldri hørt om noe annet i påske egg enn godteri, så jeg bare lurte på om dette var noe nytt alle har startet med. Jeg har ikke måttet tenke på påskeegg på veldig mange år nå, så er ikke oppdatert.

Men jeg vil nok ikke ha noe annet enn godteri/frukt eller andre spisbare ting i påskeegget, siden det for både meg og mannen er hva påskeegg handler om.

Gjest Gjest_silje_*
Skrevet

mente kanskje det mer til den andre personen

Skrevet

Ja, det er visst en ny trend at det skal være ting i dem. Sto feks i en -nillereklame. Og det er vel greit, med tanke på høyt godterikonsum året rundt. Du kan jo ha en morsom tannbørste oppi der?

Når det er sagt, tviler jeg også på at toåringen bryr seg, men problemstillingen vender vel tilbake i årene fremover. Se på nille, masse billig småstæsj.

Skrevet

Vi har hatt et stooort påskeegg, ikke for at det skulle være mye godteri, men for å få oppi noe som ikke bare er ræl. Så det ble en liten bok, en såpeboble-dings, klistremerker og klistremerkebok. Og litt godis.

Skrevet

Mina barn har inte ätit godis så unga, så när mormor ville ge påskägg har det varit andra saker i dem.

Rosiner och annan torkad frukt.

Druer.

Kex

En liten bil eller bok

Puzzelbitar

Gjest Gjest
Skrevet

En god og lodden påskeharepus! :-D Kanskje et par gule sokker eller vanter? Noe hårpynt? En leke hun kan ha det gøy med i påsken? Nåh, jeg skulle visst hatt barn... Hi hi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...