PopTart Skrevet 26. mars 2009 #1 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har falt pladask for en fyr, men siden jeg føler meg så betatt av han så føler jeg at jeg hele tiden sier noe dumt. Vi hadde super kontakt for to-tre uker siden hvor vi snakka i telefonen hele tiden, men nå er det bare litt sms-ing av og til. IOISJFLK.sfmjlskjsfkj!!! Jeg blir helt gal. Drømmer om han... Skal møte han om en uke og jeg er livredd.
Gjest Magnus27 Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Tror det er ganske vanlig..jeg har i alle fall lett for å bli litt vel selvkritisk og overanalyserende hvis jeg gjerne vil gjøre et godt inntrykk på en person Akkurat det med at dere snakket veldig bra sammen litt tidligere, men det har avtatt, tror jeg, hvis jeg har forstått deg rett da, at du ikke har møtt han før? også er vanlig.. Lest flere steder som tips om man si blir kjent med noen på nett/ har mye kontakt på sms og sånt uten at man har møtt personen face 2 face, at det lønner seg å ha den perioden frem til man møter så kort som mulig. Ellers har det kanskje lett for å stoppe litt opp, pluss at kan jo være litt kjipt å ha snakket masse sammen og brukt mye tid på det, så møtes man og merker det ganske fort at her var det null kjemi. Men lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå