Glede Skrevet 17. april 2002 #1 Skrevet 17. april 2002 Lurer litt på hva dere andre gjør med dette. Skal dere ha sløret på etter vielsen også? Da mener jeg på middagen og festen? Vet bare ikke hva som er vanlig. En annen ting er dette, hvis dere skal ha bryllupsnatten på hotell, dukker dere opp på hotellet i fullt brudestas,eller skifter dere før dere drar fra festen? Hilsen en lurende glede
Mina Skrevet 18. april 2002 #2 Skrevet 18. april 2002 Var innom frisøren min i helgen og hun foreslo å feste sløret slik at jeg kunne ta det ut på kvelden. Synes jeg var en god ide. Angående det å skifte - så tror jeg ikke vi skal det. Er det vanlig? 1212[ Dette Innlegg er endret av: Mina den 2002-04-18 06:42 ]
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #3 Skrevet 18. april 2002 Tror jeg skal ta av meg sløret etter middagen jeg. Og jeg kommer ikke til å skifte før på hotellen. Det er jammen meg min kjære som skal få gleden av å hjelpe meg av med kjolen den dagen!
Nephilia Skrevet 18. april 2002 #4 Skrevet 18. april 2002 Hei, Jeg tar av meg halve sløret til middagen (har et todelt slør med tre slør i forskjellige lengder, hvor det lengste er festet med borrelås). Resten tror jeg jeg har på meg til jeg blir forferdelig lei det... Når det gjelder å skifte før vi drar til hotellet, så skal ikke vi det. Det er jo litt av sjarmen at brudgommen skal kle av deg kjolen...12
Hanne S Skrevet 18. april 2002 #5 Skrevet 18. april 2002 Jeg skal ha ett veldig tynt lett slør(ikke av den stive litt gammeldagse typen), og har tenkt å ha det i hele festen. Men det er jo da nettopp fordi det er såpass "lite" og lite "ruvende" at det går an. Jeg har alltid forbundet bruder med det å ha slør...så det vil jeg bruke til jeg skal gå å legge meg
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #6 Skrevet 18. april 2002 Jeg har valg et slør som passer til kjolen og som går meg godt ned på ryggen. Dermed slipper jeg den store angsten for at det skal sette seg fast når jeg setter meg. En av kriteriene mine for valg av slør var nemlig at jeg skulle holde ut å bruke det hele dagen uten å bli utslitt av å passe på både det og slepet. *anonym i dag *
Gjest Anonymous Skrevet 18. april 2002 #7 Skrevet 18. april 2002 Da må jeg nok skuffe deg litt. For selv med korte slør kan dette bli et problem... Hvis det rekker akkurat til livet er sjansen stor for at du kan kome deg til å sette deg på deg. men er man obs på det går det nok bra, og så lenge man ikke drar sløret ut av håret går det jo fint!
juli-nuffe Skrevet 18. april 2002 #8 Skrevet 18. april 2002 Heisann! Jeg skal ha på meg sløret hele kvelden!!! Synes det er litt stas, og det passer så godt til kjolen!! Brudekjolen skal jeg beholde på også på vei til hotellet, synes liksom min kjære skal få "æren" av å hjelpe meg av med den Nuffe 1212[ Dette Innlegg er endret av: juli-nuffe den 2002-04-18 12:42 ]
Tussilago Skrevet 18. april 2002 #9 Skrevet 18. april 2002 Jeg skal også ha på meg sløret hele kvelden. Det er den eneste gangen jeg skal bruke det
viwi Skrevet 18. april 2002 #10 Skrevet 18. april 2002 Jeg skal ha sløret på hele kvelden tror jeg.??? Eller?? Kanskje jeg ber frisøren sette det på slik at jeg kan ta det av når dansingen begynner..vet ikke helt enda. Sløret mitt er så langt ( 3 1/2 meter tror jeg ) så det er jo noe å passe på hele kvelden.. _________________ viwi -gifter meg med drømmemannen 22 juni!!!1212[ Dette Innlegg er endret av: viwi den 2002-04-18 18:37 ]
scorpion73 Skrevet 21. april 2002 #11 Skrevet 21. april 2002 Jeg skal ha MM slør, og det er 3,20 langt, jeg skal ikke ta dette av etter middagen. Ikke tror jeg det ville gått heller siden det skal sys inn i håret mitt, å det er i en hel lengde. Vet at noen bruker å ta av den lengste delen, men ikke alle. Trodde ikke det var vanlig å skifte før en reiste fra festen, har nemlig hørt av mine venninder at det faktisk er litt mor å ankomme hotell o likn. i brude stas, for dersom det fremdeles er gjester der som er våkne, pleier disse å begynne å klappe, plystre osv.Jeg skal ikke skifte i hvertfall12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå