waco Skrevet 27. mars 2009 #21 Skrevet 27. mars 2009 Et eksempel på en kvinne med mens og uten, - er jo at ved eggløsning så går kuken alltid et lite ørlite hakk lengere ned i halsen enn ved mens. Når dama har mens er det alltid lettere å få henne med på anal, - og det virker jo litt rart for gutter, - for kvinner flest vil jo ha anal når de er som mest kåte!!! Kanskje damer er mest lystne når de har mensen og ikke eggeløsning? Bare forestill dere den makten den mannen ville hatt, - han som hadde klart å dekode kvinnerst lyst innerst inne!
Gjest Libuse Skrevet 28. mars 2009 #22 Skrevet 28. mars 2009 Hjelp! Dette fikk meg til å tenke på han fyren i parfymen. Har dere sett/lest den? Creepy
Rimmern Skrevet 29. mars 2009 #23 Skrevet 29. mars 2009 Med mindre dette var humoristisk ment, så er det noe av det mest uintelligente jeg noengang har lest :-)
Helen Skrevet 31. mars 2009 #24 Skrevet 31. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
DaYdReAm Skrevet 1. april 2009 #25 Skrevet 1. april 2009 "qoute rimmern "Stikk nå, småtroller - dere begynner å bli kjedelige :-)" *flire* ja det er en del useriøse tråder her på KG. jeg tenkte her en dag at det hadde vært greit med enda et forum her, kun for oss registrerte brukere! vi beholder det slik det er nå,så vi ødelegger ikke noe som allerede eksisterer men lager et nytt kun for oss registrerte. what you say ppl?
Rimmern Skrevet 1. april 2009 #26 Skrevet 1. april 2009 Hvis de ikke er interesserte i å fjerne muligheten for denne anonyme trollingen, så er det nest beste løsning. Tiltredes.
Gjest jente 20 Skrevet 2. april 2009 #27 Skrevet 2. april 2009 Eg synst ikkje det er noko rart at TS kan kjenne lukten av kjønn eller liknende, eg er jente men kan av og til kjenne lukten som eg vil kalle "sexlukta" av feks meg sjølv, vennene mine, eller andre jenter/kvinner som kanskje sitte ved siden av meg på kafe eller liknande. Sjølv om det er mange andre lukter ute å går er kjønns/sexlukt spesiell og lett gjennkjenneleg. Eg veit eg har over gjennomsnittet god og definert luktesans, har ingen problem med å skilje å identifisere ulike lukter. Men synst det er dårleg at folk skal kalle det tullprat! Det går også fint å lukte når omtent ei jente har eggløsning, og det har eg lest fleire plassa at ikkje er uvanleg for ein mann å lære seg om han har samme dama over ein lengre periode, sjølv kan eg lukte når eggløsning nærmer seg på meg sjølv. Og ikkje berre hannhunder er ivrige når jenter har mensen, de fleste hunder er litt ekstra intressert da...
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 3. april 2009 #28 Skrevet 3. april 2009 Eg synst ikkje det er noko rart at TS kan kjenne lukten av kjønn eller liknende, eg er jente men kan av og til kjenne lukten som eg vil kalle "sexlukta" av feks meg sjølv, vennene mine, eller andre jenter/kvinner som kanskje sitte ved siden av meg på kafe eller liknande. Sjølv om det er mange andre lukter ute å går er kjønns/sexlukt spesiell og lett gjennkjenneleg. Eg veit eg har over gjennomsnittet god og definert luktesans, har ingen problem med å skilje å identifisere ulike lukter. Men synst det er dårleg at folk skal kalle det tullprat! Jeg er også kvinne og kan kjenne det samme av kvinner rundt meg. Dere får kalle det tull så mye dere vil, men det er reelt for meg, og da ser jeg ingen grunn til at det ikke skulle være reelt for enkelte andre også.
Gjest Professor_Baltazahr Skrevet 3. april 2009 #29 Skrevet 3. april 2009 Jeg er professor i biologi og lege, og kan bekrefte at det er menneskelig umulig å kjenne duften av et rent kvinnekjønn lengre unna enn 35.7 centimeter. For de fleste mennesker ligger maks. avstand mellom 38.2 og 59.6 cm. Jeg er en ordentlig professor, altså. Helt sant!
FoxyFish Skrevet 3. april 2009 #30 Skrevet 3. april 2009 Jeg er professor i biologi og lege, og kan bekrefte at det er menneskelig umulig å kjenne duften av et rent kvinnekjønn lengre unna enn 35.7 centimeter. For de fleste mennesker ligger maks. avstand mellom 38.2 og 59.6 cm. Jeg er en ordentlig professor, altså. Helt sant! Jeg skulle si noe, men så at det allerede var sagt mye bedre av en proffesor. Det var hendig!
Helen Skrevet 3. april 2009 #31 Skrevet 3. april 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå