Gå til innhold

Duften av en deilig "mus"

Fremhevede innlegg

Gjest Prinse of Persia
Skrevet

Hei. :)

Hver gang jeg lukter en fitte blir jeg så kåt. Hva er grunnen til at fitte gjør oss kåt og den har sånn spesiell lukt. Er det kjønnshår?

Jeg går ofte forbi noen damer og kan lukte deres fitter, vet ikke om noen andre har opplevd det. Jeg elsker fitte, og smaken av fitte er det beste som finnes.

Noen kommentarer :kjefte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg går ofte forbi noen damer og kan lukte deres fitter, vet ikke om noen andre har opplevd det.

Nei, det gjør du ikke. Det er fint med illusjoner, men normal bakkekontakt er også ganske greit.

Når det gjelder hva som gjør "oss" kåte av å lukte fitte, så er det nok så enkelt som at det er biologisk og ment for å sørge for at vi får lyst til å forplante oss. Kjønnshår er en del av det, iom. at både kjønnshår og hår under armene har som hovedfunksjon å samle opp duft, og dermed tiltrekke det annet kjønn. Men det lukter jo heldigvis også uten hår, noe som er bra i disse hårfjerningstider.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg går ofte forbi noen damer og kan lukte deres fitter, vet ikke om noen andre har opplevd det.

Uvanlig med menn med såpass god luktesans. Jeg opplever dette innimellom, men etter som jeg har forstått er jeg visst ganske ekstrem.

Men artig er det :ler:

Gjest gjestkvinne
Skrevet
Uvanlig med menn med såpass god luktesans. Jeg opplever dette innimellom, men etter som jeg har forstått er jeg visst ganske ekstrem.

Men artig er det :ler:

Jeg syns det høres skikkelig ekkelt ut at menn kan lukte fitta mi når jeg går forbi.

h j e l p så flaut .

Har faktisk t.o.m bekymret meg for det og lurt på det om de KAN ??? - f.eks under menstruasjon ....da lukter kjønnet sterkere selv om man vasker seg ofte og skifter bind ofte - er det jo umulig føler jeg å være helt luktfri .Hjelpe meg - fikk litt angst når jeg leste det at menn kan ha så god luktesans ... Etter jeg leste dette - Skal jeg begynne å gå store omveier fra nå av om jeg må passere menn ... de er jo verre enn hunder med den snuten sin ....grøss så ekkelt

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg syns det høres skikkelig ekkelt ut at menn kan lukte fitta mi når jeg går forbi.

h j e l p så flaut .

Har faktisk t.o.m bekymret meg for det og lurt på det om de KAN ??? - f.eks under menstruasjon ....da lukter kjønnet sterkere selv om man vasker seg ofte og skifter bind ofte - er det jo umulig føler jeg å være helt luktfri .Hjelpe meg - fikk litt angst når jeg leste det at menn kan ha så god luktesans ... Etter jeg leste dette - Skal jeg begynne å gå store omveier fra nå av om jeg må passere menn ... de er jo verre enn hunder med den snuten sin ....grøss så ekkelt

Da er vi to... :(

Skrevet

Trådstarter har nok erfart dette på sin faste ferd rundt i Kvadraturen på nattestid.

Skrevet
Trådstarter har nok erfart dette på sin faste ferd rundt i Kvadraturen på nattestid.

Ja horer er kjent for å være så kåte at det renner av de - også når de ikke har kunder.

Gjest Gjest_gjest2_*
Skrevet

h j e l p så flaut .

Jeg er kvinne da ;) Og som sagt, jeg har hørt om få menn som har så god luktesans, men et par kvinner jeg kjenner sier faktisk det samme.

Men luktfrie er ingen, heller ikke menn. Men når jeg tenker meg om, det er skjeldere at jeg lukter kjønnslukt på samme måte av menn som på kvinner.

Gjest Gjest
Skrevet

Men altså når man går forbi noen så er det jo så mye som lukter, underliv, svette kanskje, såpe, shampo, parfyme, skyllemiddel. Hvordan klarer dere med ekstra god luktesans så skille dette? Det må jo være fryktelig forstyrrende med all denne lukten. I tillegg kommer jo luktene fra der man oppholder seg, det lukter jo noe overalt.

Gjest Prince of Persia
Skrevet

Det er en spesiell lukt som er vanskelig å beskrive. Tro det eller ei, det er ikke parfyme, den lukten av fitten får meg til å bli kåt og jeg må tenke på sex. Av og til når en dame går forbi meg så kan jeg lukte hennes fitte, og jeg får ståpikk av den duften. Det er ikke alltid jeg lukter det, men til tider og de fleste jeg kan lukte har samme duft. Det er duften av fruktbare jenter som er klare til å befruktning.

Skrevet

Ikke hør på disse små fjottene. Med mindre du har stinkende utflod eller er rennende kåt, så er det ingen som lukter fitta di når de går forbi deg. Jeg skjønner at enkelte liker å skape en forestilling om at de er spesielle, og jeg har ingen problemer med å forstå den trangen. Men dette er altså menneskelig fysisk umulig, og renspikket tullprat.

Gjest Prince of Persia
Skrevet

Rimmern, det at du ikke har gode nok luktesanser og aldri har sanset duften av fitte betyr ikke at alle er lik deg. Forskningen har vist at det er bare hetrofile menn som kan sanse denne duften. Ut ifra det du sier så vil konkludere at du er homofil. Jeg syns synd på deg som ikke kan sanse duften av fitte, for det er utrolig tennende og behagelig nytelse. :goodbye:

Ikke hør på disse små fjottene. Med mindre du har stinkende utflod eller er rennende kåt, så er det ingen som lukter fitta di når de går forbi deg. Jeg skjønner at enkelte liker å skape en forestilling om at de er spesielle, og jeg har ingen problemer med å forstå den trangen. Men dette er altså menneskelig fysisk umulig, og renspikket tullprat.
Gjest hodet først
Skrevet

Jeg er en gammel fjott på snart femti, men jeg har helt siden puberteten hatt litt av den samme egenskapen som ts. Hvis ikke en kvinne har skjult sine deilige lukter i stinkende parfyme, er det ikke vanskelig å lukte forskjell på en kvinne og en mann selv på ganske lang avstand. Det lukter definitivt kjønn, selv om lukten nok kommer fra hele kroppen og ikke bare skrittet. At du mangler den egenskapen betyr ikke at du kan avskrive andres opplevelser som renspikket tullprat.

Skrevet

Stikk nå, småtroller - dere begynner å bli kjedelige :-)

Prince of persia: Tør du stå frem med fullt navn og backe opp den homohetsen din? I dare you, lillegutt.

Gjest KateW
Skrevet

Men å kalle det duften av fitte? Det vil jo gjøre at kvinner går fullstendig av skaftet med såpevask.

Jeg elsker når jeg lukter en mann. Noen menn lukter sterkere enn andre, og det er ofte menn jeg har en sterk dragning mot, det er ikke parfyme eller kjønn, de lukter mann og mannelukt. Noen kan jeg kjenne før jeg kommer inn i et rom og da vet jeg at "han" er der... Men det er jo ikke lukt av pikk.... Men av mann!

Gjest hodet først
Skrevet
Men å kalle det duften av fitte? Det vil jo gjøre at kvinner går fullstendig av skaftet med såpevask.

Jeg elsker når jeg lukter en mann. Noen menn lukter sterkere enn andre, og det er ofte menn jeg har en sterk dragning mot, det er ikke parfyme eller kjønn, de lukter mann og mannelukt. Noen kan jeg kjenne før jeg kommer inn i et rom og da vet jeg at "han" er der... Men det er jo ikke lukt av pikk.... Men av mann!

Enig i det. Lukten kommer fra hele kroppen. Men det lukter kjønn, og er en mindre sterk variant av lukten i skrittet.

Forresten ser jeg ingen grunn til å gå bersrk med såpe. De av oss som er heldige nok til kjenne igjen luktene synes jo ikke akkurat at det er negativt.

Stikk nå, småtroller - dere begynner å bli kjedelige :-)

Tydeligvis ikke kjedelige nok til at du ikke kan holde deg unna.

Skrevet (endret)

Heh-heh - når man sier at det "lukter kjønn", så betyr det normalt - språklig sett - at det lukter kjønnsorgan. At det lukter kropp, og at kroppslukt selvsagt er avhengig av kjønn og diverse andre faktorer, blir noe litt annet. Du er nok ikke så spesiellt som du liker å tro på det området; De fleste med normal luktesans kjenner kroppslukten fra andre mennesker.

Og hvorfor skulle jeg "holde meg unna", selv om jeg synes tøvpratet blir kjedelig? Det er ihvertfall én annen normalt intelligent person her i tråden :-)

Endret av Rimmern
Skrevet

Man bør vel kunne klare å trene opp bikkja si til å markere hvor langt kvinner man møter er i eggløsningssyklusen sin?

Så man slipper å bruke tid på bomskudd lissom?

Gjest womenwomen
Skrevet
Man bør vel kunne klare å trene opp bikkja si til å markere hvor langt kvinner man møter er i eggløsningssyklusen sin?

Så man slipper å bruke tid på bomskudd lissom?

Er kvinner med mensen " bomskudd " da ?

Er jo de som faktisk er " ledige " på markedet ( alltså IKKE gravid ) !

Går fint an å ha supergod sex og samleier selv om man har mensen ...

Hannhunder blir helt forstyrret om en dame har mensen - kjører jo snuten rett opp i skrittet på folk da og snuser som en gal . Derfor - har du hannhund - så vil han nok markere det uansett ... Har opplevd det flere ganger - flaue hundeeiere som må dra vekk hannbikkja si fra meg - siden de kjører snuten opp i rompa eller skrittet mitt ...

he he De er sykt innpåslitne de også .... akkurat som mannfolk flest ...he he

Skrevet

womanwonan...uff av meg, hva er det med deg?

La meg si det sånn. Om jeg trener opp bikkjia mi til å snuse på damer hvor langt de er i sykluset så er det for å forhindre bomskudd.

Åssen bomskudd da tenker du da kanskje?

Tja, for eksempel, om jenta er et brunstoffer så vil det være mye rimeligere å ta henne med ut å spise og et par tre drinker for å få henne til å kjøre doggy, - enn hvis hun for ekesmpel var i slutten av mensperioden sin, - da er det som alle gutter vet mye større kostnader ved å få henne i seng.

Årsaken til dette kjære womanwoman, - er at at gutter behøver å bruke mindre ressurser på å henne med på sexbrunsten dersom hun er mer villig selv!!

Men kvinner liker jo ikke å tro som menn at de også er underkastet naturenes skjebnesvangre lykkekast med hormoner, fermononer og lyst!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...