Gå til innhold

Bedre sex med vasket rompe

Anbefalte innlegg

Gjest Neger
Skrevet

Hei, :lete:

idag vil jeg ta opp det temaet som er absolutt tabubelagt i vårt samfunn. Vi bruker dopapir for å vaske bort bæsjen i rompen, mens i flere andre land brukes det vann for å vaske rompen. Det hevdes at en vasket rompe med vann fører til bedre sex opplevelse enn en rompe som er tørket med dopapir. Hvorfor har vi ikke mulighet for å vaske våre romper i de offentlige og private toaletter?

I andre land finnes det sånne vannkran som man kan skru på ved siden av toalettet og dra dem ut og vaske bæsjen fra rompen, mens her hjemme er det bare dopapir.

Hva mener dere om denne saken? Vil gjerne høre deres formening, spesielt jenters formening siden de blir jo borret i sine rompehull. Sjipt hvis den ikke er vasket med vann, og bare tørket med dopapir. :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Kråkaa
Skrevet

Jeg blir svært lite borret i rumpa så for min egen del så rekker det å bruke dopapir, så tar jeg heller en grundigere vask når jeg dusjer.

Gjest Gjest
Skrevet

Skal du bli borret i rompa skyller man selvfølgelig rompehullet eller bruker klyster. Jeg pleier å bruke fuktig papir eller babyserviett på siste tørket, synes det strengt tatt er ekkelt med bare vann og hånd som de gjør det i mange land.

Gjest kinkiiii
Skrevet

Dette er ikke noe problem, du får ikke vasket spesielt langt inn i rompehullet heller, og vannet virker jo også bare mekanisk. Med papir får du det rent nok, vann er bra om du har skikkelig rennende avføring, og du er så uheldig å få bæsj litt utover. Tørk det bort, og så kan kjæresten din slikke det rent, ekkel sex er dritgodt.

Skrevet

Jeg hadde syns det er ekkelt med bidè, jeg. Greit hvis folk vil ha det i sine private hjem. Men på offentlige steder... Nei takk.

De fleste bruker nok litt mer enn bare papir før de har analsex.

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler.

Helen - mod.

Gjest Papirkurven
Skrevet (endret)

Tror jeg hadde hatt problemer hvis jeg skulle måtte spyle "rompen" etter dobesøk. Kle på seg med klissvåt ende? Neitakk.

Men jeg tørker da ordentlig og kan ikke skjønne at det skal være noe særlig mer urenslig. Tror man får av mer bæsj ved å tørke enn bare å spyle. (Herre, dette er et MERKELIG innlegg:) )

Tror normal hygiene holder jeg, er vel en grunn til at man har slutta å selge bidet.

P.S: Jeg får heller ikke rompehullet mitt borret i, så jeg trenger kanskje ikke å være panisk på rompevasken

Endret av Papirkurven
Gjest Edvart E.O.
Skrevet

idag vil jeg ta opp det temaet som er absolutt tabubelagt i vårt samfunn. Vi bruker dopapir for å vaske bort bæsjen i rompen, mens i flere andre land brukes det vann for å vaske rompen. Det hevdes at en vasket rompe med vann fører til bedre sex opplevelse enn en rompe som er tørket med dopapir. Hvorfor har vi ikke mulighet for å vaske våre romper i de offentlige og private toaletter?

I andre land finnes det sånne vannkran som man kan skru på ved siden av toalettet og dra dem ut og vaske bæsjen fra rompen, mens her hjemme er det bare dopapir.

Hva mener dere om denne saken? Vil gjerne høre deres formening, spesielt jenters formening siden de blir jo borret i sine rompehull. Sjipt hvis den ikke er vasket med vann, og bare tørket med dopapir. :ler:

Jeg bruker papir og vann, og jeg er mann!
Gjest Edvart
Skrevet

Bidet brukes til å vaske rompa!
Gjest Gjest?
Skrevet

Borret i rumpa?

Det var en ny fetisj, gitt. Bruker man drill eller gammelt håndbor?

Og er de som driver med dette "sjipe"?

Gjest Gjest_Caron_*
Skrevet
Tror jeg hadde hatt problemer hvis jeg skulle måtte spyle "rompen" etter dobesøk. Kle på seg med klissvåt ende? Neitakk.

Men jeg tørker da ordentlig og kan ikke skjønne at det skal være noe særlig mer urenslig. Tror man får av mer bæsj ved å tørke enn bare å spyle. (Herre, dette er et MERKELIG innlegg:) )

Tror normal hygiene holder jeg, er vel en grunn til at man har slutta å selge bidet.

P.S: Jeg får heller ikke rompehullet mitt borret i, så jeg trenger kanskje ikke å være panisk på rompevasken

Hmm... jeg er ikke helt enig her altså. Tørking alene fjerner ikke alt, og husk at det også blir nokså varmt og klamt down there. Resultatet blir da gjerne at eimen stiger rett opp i nesa på karen som står og skal ta dama bakfra (vaginalt altså). Dèt er turnoff det...

Nei, jeg akter å montere en slik spyleslange som finnes på toalettene i alle land bortsett fra Norge. En genial innretning, som i tillegg til å gjøre jobben der sola aldri skinner, også kan gi "snoppen/glufsa" en omgang når man først sitter der...

Sjøl vasker jeg meg grundig med såpe og varmt vann etter hver bommelom, men det er forferdelig kronglete å stå oppetter vasken og gjøre dette, så nå blir det spyleslange.

Og man trenger vel ikke å kle på seg med klissvåt ende?? Finnes da plenty med papir på do, eller man kan bruke et eget håndkle til dette formålet.

Husk også at selv om man ikke får "borret" rumpa si, så er det likevel farlig liten avstand fra "brunøyet" til der nesetippen til han som plutselig får lyst til å slikke jenta si bakfra befinner seg.

Må også skynde meg å skrive at mine meninger om dette er på generelt grunnlag, og IKKE retta kun til deg, selv om jeg svarte på innlegget ditt :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Er bidet så uvanlig her til lands da? For det virker jo som om ingen her har hørt om det.

Gjest KateW
Skrevet

Kjære gjest, flott at du skriver en tråd som gjør usikre kvinner allerede mer usikre enn de allrede er. Vedder på at etter å ha lest denne tråden, så kommer en haug med jenter til å nekte kjærestene deres doggy, fordi de er redd det skal lukte bæsj av dem.

Jeg blir helt knekt!

Jeg har prøvd sånn slange, og det eneste jeg opplevde var at det ble utvannet bæsj der bak som var umulig å bare spyle bort. Når man tørker seg godt, og dusjer hver dag, så skal det mye til at det lukter dritt når man har sex.

De fleste nordmenn vasker seg jo panisk før sex allerede, fordi de er så redde for at partneren skal merke kjønnslukt, og til orientering så gjør kjønnslukt kåt. Iallefall de fleste normale mennesker blir kåt av sexlukt...

Gjest Papirkurven
Skrevet

Jeg leste en tråd om at jenter var for opptatt av vasking og slanking, og en tråd om at jenter burde vaske og slanke seg mer.

Nå kommer altså denne tråden om at vi lukter ekkelt også.

Er det rart vi blir usikre og ikke helt tar det for god fisk når noen en gang i blant uttaler at "naturlig er sexy"?. Enig med KateW!

En gang var det en kvinnelig rockestjerne som så godt sa: "hvorfor er folk så besatt av å skrubbe bort alle menneskelige lukter før sex, vi er jo sånn alle sammen?"

Gjest NEGER
Skrevet

Folkens jeg snakker ikke om bidet. Det er noko heilt anna sak. Jeg snakker om sånn vannkran som man har i dusjen. Den åpner man og tar en skikkelig vask av rompa mens man sitter oppå dassen. Så tar man sin venstre hånd og fjernes smuss og grus fra rompehullet. I tillegg kan man sette fingeren i rompehullet og dra ut all bæsjen, fortsette slik til en får skikkelig vask av rompa. Dette kaller jeg rompevask. På tide at alle norske damer begynner å innføre dette i sin intimvask opplegget :skratte:

Skrevet (endret)
Når man tørker seg godt, og dusjer hver dag, så skal det mye til at det lukter dritt når man har sex.

Hør, hør.

Endret av Helen
Gjest KateW
Skrevet
Folkens jeg snakker ikke om bidet. Det er noko heilt anna sak. Jeg snakker om sånn vannkran som man har i dusjen. Den åpner man og tar en skikkelig vask av rompa mens man sitter oppå dassen. Så tar man sin venstre hånd og fjernes smuss og grus fra rompehullet. I tillegg kan man sette fingeren i rompehullet og dra ut all bæsjen, fortsette slik til en får skikkelig vask av rompa. Dette kaller jeg rompevask. På tide at alle norske damer begynner å innføre dette i sin intimvask opplegget :skratte:

Les innlegget mitt over. Jeg blir mindre rein av å dusje bort dritt enn å tørke det bort. Jeg har forsøkt slik slange ved toalettet, største sølet jeg har vært borti.

Pris du deg lykkelig at du ikke lever i en tid hvor man badet hver lørdag og pulte hele uka!

Gjest NEGER
Skrevet

jeg har snakket med en venn av meg som er fra Sri Lanka. Han fortalte meg at de bruker sånn lota for å vaske rompa si, og unngår å bruke dasspapir. For dasspapir fjerner ikke smuss og grus fra rompen. Lota fylles med vann og en tar den munnåpningen av den og heller vann bak i rompa og tar venstre hånd og renser rumpen. Han sa at det er praktisk og best, i forhold til bide.

Du for kjøpt den i metall og plast. Nå er problemet løst for alle nordmenn som syns at de ikke får vasket rompa si ordentlig etter bæsjing. Dopapir fjerner ikke bæsjen på hår i rompa, dette gjør lota. På tide å skaffe seg en lota folkens

LOTA

Gjest KateW
Skrevet

Hvordan får man grus i rompa?

Jeg vil heller har bæsj på papir enn på hånda. Gjenter igjen prøvd funker ikke for meg...

Gjest NEGER
Skrevet

Prøv LOTA KateW, og tro meg du vil få en renvasket rompe. Da blir det deilig å borre hull i den.... :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...