Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Må bare fortelle at jeg akkurat nå har kommet fra gyn. og tatt UL! Er nå 8+4 sa han (+-). Alt så normalt ut (innenfor 95%), hjertet slo som bare det! Åhhh. jeg er så lykkelig. Har gruet meg fært pga SA jeg hadde i mars, om alt var ok nå. Utolig beroliggende å se at alt er som det skal. Fikk tom se antydninger til føttene :D Jeg ba om bilde og det er utrolig fasinerende å se at der er faktisk et lite nurk som vokser inni magen min. Men, jeg tar fremdeles en dag av gangen. Sjansene for at det skal gå bra utover, spesielt med tanke på 3 mnd`krisern, er stor sa han , men ingen ting er 100%, selvfølgelig. Men han sa at han ville faktsik allerede nå ha sett antydninger til avvik hvis det skulle være noen. Så nå kan jeg glede meg iallefall litt!

De beste ønsker til alle dere andre, og krysser fingre og tær for at det går bra med oss alle. Jeg har foreløpig termin 19 feb.!

Stoooor sol-klem fra

NF

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Grattis! :D

Håper alt går bra for deg, og at du får et fint svangerskap! :D

*Krysser fingre og tær for deg*

Skrevet

Gratulerer, er det ikke morsom?

Skrevet

Heisann

Ja er ikke ul en fantastisk teknologi. Jeg husker enda den første ul jeg var på. Følelsen av å endelig få se litt av det som var så fjernt men likevel så utrolig nært. Følte jeg svevde på skyer når jeg gikk ut derfra og hadde fått vite at alt sto bra til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...