SuperNova Skrevet 10. juli 2003 #1 Skrevet 10. juli 2003 Er det vanskelig å sy liftgardiner? Jeg er ikke så veldig flink til å sy, men jeg klarer å sy helt vanlige gardiner. Hvis jeg kjøper en pakke med bruksanvisning og stenger og det hele, tror dere jeg klarer å sy liftgardiner? (Når jeg sier at "jeg ikke er så veldig flink til å sy", er det egentlig en underdrivelse... Jeg er skikkelig dårlig til å sy. De fleste sømmene blir litt skjeve.....)
Gjest Cruella Skrevet 10. juli 2003 #2 Skrevet 10. juli 2003 Stemte Nei, jeg, tenkte du var like klønete som meg... Kjøp liftgardiner på Ikea, de er billige og fine. Kjøpte et par her om dagen, de heter Vårløk og er lekre og hvite (med "ledd").
bizzy Skrevet 10. juli 2003 #3 Skrevet 10. juli 2003 Svarte ja jeg! Er veldig klønete når det gjelder symaskin selv, drister meg som regel kun til enkle ting som rette sømmer... Kjøpte stoff og sett til å lage liftgardin av med oppskrift, og det gikk over alt forventning, henger så fint på kjøkkenet så :D Lykke til :D
Fru Fomle Skrevet 10. juli 2003 #4 Skrevet 10. juli 2003 Svarte ja jeg! Er veldig klønete når det gjelder symaskin selv, drister meg som regel kun til enkle ting som rette sømmer... Kjøpte stoff og sett til å lage liftgardin av med oppskrift, og det gikk over alt forventning, henger så fint på kjøkkenet så :D Lykke til :D Hvor kjøpte du oppskrift? Var det et ferdig sett med stoff og alt? Kanskje noe for super-kløna meg også det.
bizzy Skrevet 11. juli 2003 #5 Skrevet 11. juli 2003 Hei Valla. Jeg kjøpte ferdig sett på Åhlens, stoffet kjøpte jeg utenom. Fulgte med steg for steg forklaring :blunke:
Væren Skrevet 31. juli 2003 #6 Skrevet 31. juli 2003 Jeg har også lyst til å sy liftgardin til mitt nyoppussede kjøkken. Hva koster dette settet på Åhlens, og hvor bredt er det? Går det på standardbredder, eller lar det seg lett tilpasse ønsket bredde? Innvendig mål på mitt vindu er 84 cm. De liftgardinene som selges ferdige på Åhlens er jo fryktelig enkelt konstruert, så det bør vel la seg gjøre å sy selv uten for store problemer... En ting til: Er det viktig at stoffet er kraftig / stødig for et bra resultat? Har et stoff jeg har lyst til å bruke, fordi jeg har gardiner til noen andre vinduer allerede i dette stoffet. Klem fra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå