Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har lett og lett etter en sånn svart hårbøyle-ting. Hvis noen her ser på Paradise hotel så hadde Ida en sånn under Pandora's i kveldens episode. Er vanskelig å forklare hva jeg mener, det er ikke et vanlig diadem, men en "bølgete" hårbøyle som drar håret bak på en stilig måte, hehe. En slags mellomting mellom vanlig diadem og disse sorte, runde greiene som var moderne for noen år siden. Ahhh, vanskelig å forklare, men jeg håper noen skjønner hva jeg mener. Hvor får jeg kjøpt en sånn???
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Jeg vil på det sterkeste fraråde deg å kjøpe det, da det er usedvanlig harry!
Frisørkbg Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Jeg har lett og lett etter en sånn svart hårbøyle-ting. Hvis noen her ser på Paradise hotel så hadde Ida en sånn under Pandora's i kveldens episode. Er vanskelig å forklare hva jeg mener, det er ikke et vanlig diadem, men en "bølgete" hårbøyle som drar håret bak på en stilig måte, hehe. En slags mellomting mellom vanlig diadem og disse sorte, runde greiene som var moderne for noen år siden. Ahhh, vanskelig å forklare, men jeg håper noen skjønner hva jeg mener. Hvor får jeg kjøpt en sånn??? Tipper de har sånn på glitter:) har stort utvalg av hårbøyler der:)
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Takk for svar, fant det til slutt på H&M Hvis det er usedvanlig harry, så er i så fall jeg også usedvanlig harry, da jeg synes det er fint :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå