goodgirl73 Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Er det noen som har en anelse om hva det koster å starte et nettsted? Med en ganske omfattende web-løsning, la oss si (hypotetisk ) et dating-nettsted...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Kommer an på en hel rekke ting. Skal du lage nettsiden selv f.eks eller kjøpe inn en ferdig løsning? Hvor mange brukere tror du at siden vil ha? Hvor mye trafikk vil det være på siden? Vil det være lagret masse data om alle brukerne? Må dataene være sikret på en spesiell måte? osv osv
goodgirl73 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. mars 2009 Mangler nok kompetansen selv for å lagen en så omfattende løsning. Så jeg må nok basere meg på å kjøpe en ferdig løsning (eller inngå et samarbeid med noen som kan, men jeg kjenner ingen....) Det er faktiske et dating-nettsted, vet det finnes flere store der ute, men denne vil ha et noe spesiellt konsept. Iallefall, den vil fungere som en vanlig dating-side og ønsker jo så mange brukere som mulig . Sikkerheten til brukerne er veldig viktig og det er ønskelig at de skal kunne lagre data om seg selv, om enn ikke så avansert som hos de største dating-stedene. Med søkemotor for aktuelle partnere. Tenker at den første versjonen kan være enkel, men at det kan være muligheter til å legge til applikasjoner senere...
Gjest basse Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Er det noen som har en anelse om hva det koster å starte et nettsted? Med en ganske omfattende web-løsning, la oss si (hypotetisk ) et dating-nettsted... Hei, Du finner ganske mange nyttige tips og råd på denne nettsiden for nettgründere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå