LitaPia Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Vi treffer jo alle nye mennesker til stadighet, på butikken, ute på byen, i jobbsammenheng osv. Jeg spekulerer ofte på hvordan jeg fremstår, om jeg blir godt eller dårlig likt. Hva folk tenker osv. Er det kun jeg som går rundt og kaster bort energi på å tenke på slikt? Spørsmål 1: Hvordan tror du at andre oppfatter deg? hvilket inntrykk tror du dem sitter igjen med etter å ha møtt deg? Spørsmål 2: Hvordan tror du dine venner og omgangskrets oppfatter deg som person?
LitaPia Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 25. mars 2009 Kan svare selv også siden jeg har stilt spørsmålene. Spørsmål 1: Jeg tror folk flest oppfatter meg som selvsikker, kanskje litt useriøs (jeg kødder mye og ler mye). Er kanskje redd jeg skremmer unna enkelte fordi jeg kan fremstå som for selvsikker, noe jeg egentlig overhodet IKKE er.. (er kanskje på en måte et "skjold" jeg bruker for at folk ikke skal se hva jeg egentlig mener om meg selv..?) Spørsmål 2: Tror mine venner oppfatter meg som ei jente med godt humør, stort hjerte. Og de fleste har funnet ut at jeg ikke er så selvsikker som de trodde i starten. Men avogtil så tror jeg dem synes jeg kan bli kjedelig å være sammen med (?). Blir iallefall sjelden bedt med på ting synes jeg. Ber ofte selv venner hjem eller med ut på ting, men det passer veldig sjelden.
fuerza Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Spørsmål 1: Jeg tror folk oppfatter meg som arrogant og overlegen før de snakker med meg. Om de tar seg tid til å snakke med meg så tror jeg de oppfatter meg som snill og tilbakeholden. Spørsmål 2: De oppfatter meg som en glad, sprudlende person som har mye mellom ørene (tror jeg fremstår smartere enn jeg faktisk er). De ser meg som lyttende og støttende, ei som alltid stiller opp. Og de synes jeg er rar, hvilket jeg er Jeg føler meg veldig ofte misforstått i møte med mennesker, jeg har vanskelig for å formidler hvem jeg er. Dette er jeg klar over, og prøver å endre.
Gjest dioxide Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Har tenkt mye på dette selv. 1 Jeg tror folk sitter igjen med et inntrykk av at jeg er en veldig rar person, da mine startreplikker pleier som oftest å være i gaten ala "Har du noen gang sett en travhest føde?". Jeg tror også at folk blir veldig usikker på om de skal like meg eller ikke, da jeg har en litt annerledes stil, samtidig som jeg kanskje er en av de muntreste personene en kan støte på. Tror også at folk ved første møte får inntrykk av at jeg er dum. 2 Jeg vet at jeg blir sett på som "den smarte" av familien min. Jeg tror vennene mine oppfatter meg som veldig munter, pratesyk, sta og kreativ.
LitaPia Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2009 hihi, dioxide, jepp jeg HAR faktisk sett en travhest føde! Hadde digget en sånn åpningsreplikk! Tror også jeg blir oppfattet som litt "rar", ikke at jeg ser spesielt rar ut, men jeg har spesielle interesser og er veldig sprudlende og kanskje litt småvill
Gjest dioxide Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 haha =D Tror faktisk jeg hadde blitt en smule spooked hvis noen faktisk svarte ja! Enten det eller så hadde jeg fått et realt latteranfall ^^
-majse- Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 1. Jeg tror folks førsteintrykk av meg er at jeg kan virke en smule overlegen, nesten på kanten til arrogant, avmålende, stille og reservert. Kommer sannsynligvis av min usikkerhet i møte med nye mennesker..Ikke særlig bra.. :-/ 2. Jeg tror vennene mine oppfatter meg som en humørfylt person med mange kjappe replikker, litt sprø men lojal og omsorgsfull. Med andre ord tror jeg at jeg ikke gir et riktig bilde av hvem jeg egentlig er når jeg møter nye mennesker. Har ofte hørt av mennesker som etterhvert har blitt mine venner at de trodde jeg var helt annerledes da de først møtte meg.
Gjest MB Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 1. Tror folk syntes jeg virker frekk og overlegen. Kan fort være veldig spydig enten du kjenner meg eller ikke. Har jo normal høflighet, men når folk først hilser på meg kan de fort trekke seg tilbake fordi jeg kommer med en eller annen kommentar. 2. Tror vennene mine tar meg som glad og fornøyd, sier alltid det jeg har på hjerte, ærlig og gledesspreder ( Har en forferdelig latter som fører til at andre ler når jeg ler.. xD ) Folk pleier å si at jeg virker bitch, men egentlig er inmarri ålreit..
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Vet hvordan folk oppfatter meg da de ofte forteller meg det...så er ingenting å undres over. Er man hyggelig mot mennesker, og får de til å føle seg vel i ditt selskap så utrykker de det..et tips der.
Gjest LanaLane Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Spørsmål 1: Hvordan tror du at andre oppfatter deg? hvilket inntrykk tror du dem sitter igjen med etter å ha møtt deg? Folk liker meg ikke på førsteinntrykk. I følge andre virker jeg tøff,spydig,selvsikker, utadvendt(men bare mot de jeg vil) og overlegen. Flere av mine beste venner har innrømt at de absolutt ikke tenkte at de ville bli venn med meg før de faktisk ble kjent med meg. Nå tror jeg folk ser på meg som "hun som alltid smiler", litt overlegen(elendig på smalltalk!), kanskje litt ung og naiv?(men er det absolutt ikke). Men jeg bruker mye sarkasme og ironi når jeg møter folk, noe kjæresten min gjorde meg oppmerksom på. Ikke bra! Spørsmål 2: Hvordan tror du dine venner og omgangskrets oppfatter deg som person? Hmmm...Morsom, lett å snakke med, skravlebøtte, ei som alltid stiller opp, sarkastisk og ironisk, ei som blir provosert ganske lett men som holder det inni seg. Dramaqueen tydeligvis. Endret 26. mars 2009 av LanaLane
Gjest Cipheria Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Eg er litt nysgjerrig på korleis eg blir oppfatta. Ikkje fordi eg bekymra for om folk skal like meg, men fordi tilbakemeldingane eg får er... varierte. 1. Det kjem jo litt an på. Eg trur dei fleste ser meg som "snill", kanskje litt tilbakehalden. I nokre tilfelle blir nok min vimsete/ distre veremåte forveksla med dumhet. 2. Avslappa, blir aldri stressa eller fornærma. Påliteleg, rar, ubesluttsom, ond. Det kjem eigentleg veldig an på kva venn vi snakkar om. Veremåten min variere etter kven eg er med. Det er ikkje alle som toler at eg er meg, så då må eg "dempe" meg. Kan vere sarkastisk, kritisk og ærleg. Ikkje alle likar det.
Gjest Lyh Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Spørsmål 1: Hvordan tror du at andre oppfatter deg? hvilket inntrykk tror du dem sitter igjen med etter å ha møtt deg? Sjenert, overlegen, tilbaketrukken. Spørsmål 2: Hvordan tror du dine venner og omgangskrets oppfatter deg som person? Organisert, morsom, omtenksom, snill
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 Du er nok ikke alene om å tenke slik! Spørsmål 1: Hvordan tror du at andre oppfatter deg? hvilket inntrykk tror du dem sitter igjen med etter å ha møtt deg? Jeg tror ukjente mennesker oppfatter meg som overlegen, arrogant, litt kald kanskje, veldig taus og tilbakeholden. Spørsmål 2: Hvordan tror du dine venner og omgangskrets oppfatter deg som person? Jeg tror vennene mine oppfatter meg som veldig snill, omtenksom, flink til å lytte, åpen, ærlig, skravlete og sikker på meg selv. Av å lese dette skulle jeg tror at jeg var Jekyll/Hyde. Grunnen til at andre kan oppfatte meg helt motsatt av det jeg er, er vel egentlig fordi jeg er fryktelig sjenert og sier lite når jeg ikke er trygg på menneskene rundt meg. Prøver å jobbe med det, men det skal ikke være lett.
Ce'Nedra Skrevet 26. mars 2009 #14 Skrevet 26. mars 2009 1: Jeg tror (og vet) at andre oppfatter meg som overlegen. Egentlig er jeg bare sjenert. 2: Jeg tror de oppfatter meg som en person som egentlig er veldig sårbar, som stiller opp uansett og er gøy å være sammen med. Har også fått høre at jeg er naiv, men selv ser jeg på meg selv som idealistisk
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2009 #15 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Spørsmål 1: Hvordan tror du at andre oppfatter deg? hvilket inntrykk tror du dem sitter igjen med etter å ha møtt deg? Masete, flåsete, alltid god humør, vennlig, intelligent (jeg lurer ofte på hvordan jeg klarer å lure dem), sterke meninger, veldig åpen om ting og tang, sterk person. Åja, jeg smiler visstnok mye. Spørsmål 2: Hvordan tror du dine venner og omgangskrets oppfatter deg som person? Masete, flåsete, alltid god humør, lojal, smart/intelligent (? lurer fortsett på når alle kommer til å oppdage at det er bare illusjon), noe klumsete og dårlig med klokka, ikke så åpen om virkelig viktige personlige ting og problemer, sterk person (er nok ikke alt for flink til å snakke om mine svakheter - men jeg har blitt flinkere i det siste - jeg kan faktisk tilstå at av og til tar jeg feil ). Endret 26. mars 2009 av mrs_bond
LitaPia Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 26. mars 2009 Har tenkt mye over det, for jeg vil så gjerne at folk skal sitte igjen med et godt inntrykk av meg. Tror nok ofte at jeg kan bli oppfattet som en liten klovn, for jeg elsker å få folk i godt humør Av den grunn kan jeg finne på å gjøre litt sprø ting og si masse rart for å få folk til å smile og le. Er nok ikke en dårlig egenskap, men tror kanskje det får meg til å fremstå som useriøs og vimsete?
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2009 #17 Skrevet 26. mars 2009 Har tenkt mye over det, for jeg vil så gjerne at folk skal sitte igjen med et godt inntrykk av meg. Tror nok ofte at jeg kan bli oppfattet som en liten klovn, for jeg elsker å få folk i godt humør Av den grunn kan jeg finne på å gjøre litt sprø ting og si masse rart for å få folk til å smile og le. Er nok ikke en dårlig egenskap, men tror kanskje det får meg til å fremstå som useriøs og vimsete? Bedre med litt useriøs og vimsete enn overlegen og kald.
LitaPia Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #18 Skrevet 26. mars 2009 Bedre med litt useriøs og vimsete enn overlegen og kald. hihi, ja det er forsåvidt sant
Gjest Methuselah Skrevet 26. mars 2009 #19 Skrevet 26. mars 2009 Spørsmål 1: Hvordan tror du at andre oppfatter deg? hvilket inntrykk tror du dem sitter igjen med etter å ha møtt deg? Akkurat det bryr jeg meg ikke om. Hva andre måtte mene om meg bryr jeg meg ikke døyten om Spørsmål 2: Hvordan tror du dine venner og omgangskrets oppfatter deg som person? De kan mene hva de vil. Jeg gidder ikke bruke tiden min på og bry meg hva andre måtte mene om meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå