Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg er en gutt på 23 år, har et aldri så lite problem...Jeg kommer fint ved vanlig sex, men greier ofte ikke å sprute når kjæresten min suger meg, syntes det er litt flaut siden hun har spurt om hvorfor jeg ikke spruter. Jeg er ærlig når jeg sier til henne at det likevel er vanvittig deilig selv om jeg ikke spruter. Hva mener egentlig andre jenter om det? Er det negativt hvis spruten uteblir når dere suger typen deres?
Ethereal Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Det hadde vært det samme for meg, egentlig. Så lenge han har det digg så spiller det ingen rolle. Du er ikke den eneste mannen i verden som har problemer med å komme når han blir sugd. Jeg tror det er et relativt vanlig "problem".
Helen Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Tråden er ryddet iht. Kvinneguidens regler. Helen - mod.
leirbål Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 Ingenting å bry seg om. Men fortell henne gjerne hvor deilig det er, og at du nyter det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå