Crow Jane Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Heisann. Har akkurat begynt å spille The Settlers VI: Rise of an Empire. Jeg liker ikke missions, så jeg spiller "fri spill" og har valgt spillet "Four Kingdoms." Nå har jeg holdt på i mange timer og byen min øker og øker. Jeg produserer det meste jeg kan og begynner å få høy status. Men jeg klarer ikke å forstå hvordan jeg lager meg en "military unit". Tenkte kanskje den dukket opp hvis jeg lagde våpen, men det gjorde den ikke. Det vil si at når jeg velger "all military", så er det bare hovedaktøren som dukker opp. Det eneste jeg har kunnet få fra Castle er tyver. Noen tips? Skulle gjerne kverket en banditt eller to...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 To ting trengs for military units stort sett: Bygge swordsmith/bowmaker for å lage swords/bows (disse trenger de riktige mineralene til dette) Bygge swordmen barracks/bowmen barracks for å lage swordsmen/bowmen (du må ha nok sword/bow for å bestille eller lage swordsmen på barrack'en) Hvis du liker custom games, så liker du jo kanskje mission da. I Settlers Rise of an Empire så er custom games egentlig mini-mission (spiller kun på ett kart).
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 btw De første mission(s) er tutorial mener jeg. Der lærer du basics for å spille, så disse kan lønne seg å spille.
Crow Jane Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 Hmm....har funnet jern for lenge siden og laget alle de 5 husene som hører til military. De har alle 5 produsert og produsert, men det er jo ingen folk som er military - bare skatteinnkrevere, tyver og selve hovedridderen.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Har du bestilt/kjøpt soldater på barracks'ene da? Du må markere barracks og så bestille (rund knapp til høyre for barracks). De dukker ikke opp av seg selv når du bygger barracks. Man har begrensninger for hvor mange militære man kan ha, oppgradering av slottet øker mengden. Mener du ser max soldater om du markerer slottet. Men du ser i alle fall max soldater ( og max workers og max koner) på townmenyen øverst til venstre. Igjen, jeg anbefaler deg å spille tutorial, så får du med deg alt basic som er viktig for spilet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå