Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Kjøpte ny pc idag, en hp. Når jeg prøver å spille av på youtube kommer det opp at jeg må installere java eller at jeg har en gammel versjon av adobe flashplayer. Jeg har installert java men får ikke installert noe flashplayer. Noen kloke hoder som vet?
Gjest ts Skrevet 28. mars 2009 #3 Skrevet 28. mars 2009 http://get.adobe.com/flashplayer/ har prøvd. men når jeg velger download, så får jeg bare alternativene lagre og avslutt - ikke kjør. Og da får jeg ikke installert det
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #4 Skrevet 28. mars 2009 har prøvd. men når jeg velger download, så får jeg bare alternativene lagre og avslutt - ikke kjør. Og da får jeg ikke installert det Det gjør du nok Når du får opp valg om å lagre, gjør det. Når du velger hvor du skal lagre installasjonsfila kan man gjerne velge "desktop" i menyen til venstre så er den lett tilgjengelig på skrivebordsbakgrunnen etterpå. Så dobbeltklikker du på ikonet dens på skrivebordet etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå