Gjest Gjesten Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hei , er en 16 år gammel gutt med brunt hår, men har lyst til å farge dette blått, hvordan reagerer der dersom dere møter noen med blått hår ? Jeg er også rimelig bleik av meg, og jeg blir ikke naturlig brun (Lå ca 2-3 timer hver dag i 2 uker i solen uten så mye som et skille omtrent med faktor 12!) så jeg lurer da på om noen har et forslag til en brunkrem som jeg ikke blir sånn ekstrem brun av , men litt mer sånn naturlig farge på den.
Gjest ** Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Hei , er en 16 år gammel gutt med brunt hår, men har lyst til å farge dette blått, hvordan reagerer der dersom dere møter noen med blått hår ? Jeg er også rimelig bleik av meg, og jeg blir ikke naturlig brun (Lå ca 2-3 timer hver dag i 2 uker i solen uten så mye som et skille omtrent med faktor 12!) så jeg lurer da på om noen har et forslag til en brunkrem som jeg ikke blir sånn ekstrem brun av , men litt mer sånn naturlig farge på den. Har mange kompisser med rare hårfarger. Men utseendemessig syntes jeg overhode ikke dette er særlig tiltrekkende. Brunt hår er fint det! Og om du skal ha blått hår OG brunkrem tror jeg du får mye blikk.. Syntes ikke du skal bruke brunkrem, det er stygt med brunkrem på gutter. Men du kan kjøpe brunspray hvor du sprayer hele kroppen din brun, i stedet for å sminke deg som om du hadde innovertiss Dette er mye bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå