Gå til innhold

Jeg kommer ikke til å se han igjen kanskje...

Anbefalte innlegg

Gjest happyeverafter(ikke pålogga)
Skrevet

Jeg har sett en kjempe skjønn gutt, og jeg vil og SKAL bli bedre kjent med han. Men problemet er at jeg får ikke se han lengere i planlagte sammenhenger. Dvs at jeg på spørre om han vil finne på noe eller han må gjøre det. Men hvordan?

Jeg har IKKE msn, numeret, facebook`en han eller noe...

Men jeg har funnet facebokken han og jeg skal legge han til.

Men hvordan kan jeg liksom bli så godt kjent med han at han vil finne på noe med meg, jeg har snakka med han i 5 sek, og thats it..

1000 takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har sett en kjempe skjønn gutt, og jeg vil og SKAL bli bedre kjent med han. Men problemet er at jeg får ikke se han lengere i planlagte sammenhenger. Dvs at jeg på spørre om han vil finne på noe eller han må gjøre det. Men hvordan?

Men hvordan kan jeg liksom bli så godt kjent med han at han vil finne på noe med meg, jeg har snakka med han i 5 sek, og thats it..

1000 takk

Noen?

Gjest Gjest
Skrevet

1000 takk

Syntes du har en grei plan eg. Add han til facebook, si hei til han engang dere begge er pålogga eller send han en privat melding på facebook og ta d derfra...

Gjest Gjest
Skrevet

Du får sende han en melding på facebook, da. Noe alà "Hei, husker du meg? Det var jeg som var der og der og sånn og sånn"

Så tar du det bare derfra :-)

Skrevet

Legg han til på facebook en send en melding eller noe. Du taper ikke noe på å prøve :)

Skrevet

Om du har han på facebook vet du vel hele navnet sitt og da er det da ingen sak å finne nummeret hans og ringe ham?

Gjest happyeverafter(ikke pålogga)
Skrevet
Om du har han på facebook vet du vel hele navnet sitt og da er det da ingen sak å finne nummeret hans og ringe ham?

Takk folkens :-)

Men nei, jeg finner ikke nummeret hans på gulesider...

Det enste er facebooken kans..

Men noen tips om hvordan bli godt kjent over nettet?

Skrevet

Slenger meg på, og foreslår at du legger han til på facern og sender han en melding der. Så kan du jo se hvordan det utvikler seg. Evt. be om nummer og msn sånn litt etterhvert, så det ikke blir for mye med en gang!!

Masse lykke til!! :goodbye:

Skrevet
Takk folkens :-)

Men nei, jeg finner ikke nummeret hans på gulesider...

Det enste er facebooken kans..

Men noen tips om hvordan bli godt kjent over nettet?

Jeg har et annet tips: Ikke bli kjent med ham over nettet.

Det beste er alltid å bli kjent med ham på den "ordentlige" måten, internett og msn skaper ofte mye misforståelser og hva er du redd for?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har et annet tips: Ikke bli kjent med ham over nettet.

Det beste er alltid å bli kjent med ham på den "ordentlige" måten, internett og msn skaper ofte mye misforståelser og hva er du redd for?

Redd og redd... For det første så bor han ca en halv time unna hvor jeg bor, men problemet er hvordan skal jeg snakke med han face to face, når jeg ikke vet hvor han bor eller noe, det enste jeg har er facebooken hans...

Men 1000 takk for hjelpen, noen flere?

Skrevet

Jeg møtte en fyr jeg trodde jeg aldri kom til å se igjen, og han la meg til på facebook og sendte meg en mld der :) Vi ble bedre kjent på den måten. Det ble dessverre ikke oss, men evig glad for at han la meg til den gangen. go for it =)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg møtte en fyr jeg trodde jeg aldri kom til å se igjen, og han la meg til på facebook og sendte meg en mld der :) Vi ble bedre kjent på den måten. Det ble dessverre ikke oss, men evig glad for at han la meg til den gangen. go for it =)

ok, thanks! :-)

Noen flere?

Gjest Gjest
Skrevet
ok, thanks! :-)

Noen flere?

ok,thanks!:-)

Noen flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...