Gå til innhold

Brødbakemaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken er best?

Har lyst til å skaffe en sånn! :mrgreen:

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet

Jeg har en fra Melissa som vant en test på tv2 hjelper deg. Kjempefornøyd med den! Kostet vel 400,- for et par år siden.

Gjest Gjest_GJEST_*
Skrevet
Hvilken er best?

Har lyst til å skaffe en sånn! :mrgreen:

Tenk deg om en gang til!

Den blir endel brukt i starten, men tar utrolig stor plass i skapet etter noen uker!!!!!

Skrevet (endret)

jeg har en Wilfa BMA 25 er veldig god og har to eltekroker.

Men i forhold til det gjest her sier, vil bruken variere veldig fra folk til folk. Brukte min hverdag eller nesten hver dag i ca 1 år. Men siden vi brukte den hele tiden og aldri ferdig brød ble vi litt lei, så nå har den stått i skapet 5 mnd ca. Men vi drar den fram for litt helge bruk igjen nå :)

Her er linken til testen fra tv2 hjelper deg

Endret av Gossip girl
Gjest Revenka
Skrevet

På jobben så er kantinen stengt i ferier, og da er det knall å ha maskinen på jobb. Sette den på når jeg kommer, så lukter det nystekt brød til lunch. Nam nam.

Om man bruker den eller ikke varierer fra person til person. Vi har heldigvis god bodplass så den tar ikke opp plass på kjøkkenbenken når den ikke er i bruk.

Skrevet
På jobben så er kantinen stengt i ferier, og da er det knall å ha maskinen på jobb. Sette den på når jeg kommer, så lukter det nystekt brød til lunch. Nam nam.

Om man bruker den eller ikke varierer fra person til person. Vi har heldigvis god bodplass så den tar ikke opp plass på kjøkkenbenken når den ikke er i bruk.

Ja, vi har mye bodplass vi og, så det ser jeg ikke på som noe problem.

Det hadde vært så utrolig deilig å lage brød selv. Prøver å bli litt sunnere her i gården! :)

Skrevet

Jeg har også Wilfa BMA25, den er jeg veldig fornøyd med.

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg spiste mye mer brød med brødmaskinen, for ikke noe er bedre enn nystekt brød. Ikke beste slankekur :fnise:

Skrevet

Jeg har en Wilfa BMA 25S og er veldig fornøyd med den. Den lager ganske store brød, så halve brødet havner i fryseren og tas opp igjen etter et par dager når den andre halvparten er fortært. Tidligere hadde jeg en Kenwood-maskin som også var veldig god. Den gikk flere ganger i uken i flere år til motoren ikke orket mer.

Det varierer helt sikkert hvor mye man bruker en brødbakemaskin, men her i huset har brødbakemaskinen vært i ukentlig bruk de siste fem-seks årene.

Skrevet

Jeg har en gammel Wilfa brødbakemaskin. Den blir mye brukt i perioder, men siden jeg liker å bake brød, baker jeg "vanlige" brød når jeg har tid og lyst! Jeg kan absolutt anbefale en brødbakemaskin - praktisk at den gjør jobben for deg så kan du gjøre noe annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...