Gjest Gjest_mann_* Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Jeg har akkurat fått meg kjæreste, og det viser seg at hun mistet dyden med en råner sommeren før hun begynte på videregående. Det gjør meg både sjalu og irritert, siden det er så meningsløst. Det skjedde liksom på en så standard måte, i forsetet på en bmw, med dunk dunk musikk og en ekkel fyr som presset seg inn imellom beina hennes. Det viser seg at vennina hun har fra samme stedet lå med den samme fyren også. Jeg skjønner det virkelig ikke. Hva er det som er så attraktivt med å bli kjørt rundt, og ha sex med en fyr som har ligget med alt som er av mindreårige jenter i en svett bilkupe? Det virker som om det er mange jenter som faller for dette. Kan noen forklare meg det?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Er du fra Telemark eller noe? For det er det eneste stedet jeg har hørt om hvor sånt skjer til vanlig Jeg kjenner ingen rånere, eller noe som har mista dyden med en råner. Du får flytte til et annet sted og finne deg noen andre. Dump i alle fall hun du er med nå; det høres ikke akkurat ut som du har noe respekt for henne og da kan det aldri bli noe bra.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Men hvor lenge siden er dette?? År, måneder?? Og vil vel si at det er litt kjipt å holde det i mot henne hvor, når og hvordan hun hadde sex første gangen... Men så klart, hvis du ikke klarer å se bort i fra det, så bør du kanskje finne deg en som ikke har ligget med noen enda. For ALLE har en fortid, og fortiden er med på å skape en, på godt og vondt. Er ikke sikkert hun er stolt av hvordan det skjedde, men for de aller felste av mine venninner, ink. meg selv - var ikke første gang noe romantisk sukkersøt opplevelse (selvom det nødvendigvis ikke fant sted i en bil med en råner he he). Og nå mange år senere - gjør det meg ingen verdens ting. For har hatt så mange fine opplevelser senere! Prøv heller å fokuser på hva dere har sammen nå og nyt tiden som nyforelsket og nye kjærester!
Ethereal Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Er du fra Telemark eller noe? For det er det eneste stedet jeg har hørt om hvor sånt skjer til vanlig Hahah. Jeg måtte le litt av den. Jeg er fra Telemark, og har en del venninner som har mistet jomfrudommen til: 1. en råner 2. et hasjhue. Men ja, jeg lurer også på hva som er så deilig med rånere. Jeg syns de er svette, som oftest. Ikke min type..
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Ha, ha, dette er i grunn litt morsomt ja. Prøvde å være nogenlunde "seriøs" i det tidligere innlegget mitt, men : Datet en kar fra Telemark en gang, han var derimot veldig opptatt av at jeg om jeg tidligere hadde ligget med mange eller vært løs på tråden. Så kanskje han har drårlig erfaring med jenter fra telemark ... he he Og no offence til deg Ethereal !!
Gjest Rånern Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Ha, ha, dette er i grunn litt morsomt ja. Prøvde å være nogenlunde "seriøs" i det tidligere innlegget mitt, men : Datet en kar fra Telemark en gang, han var derimot veldig opptatt av at jeg om jeg tidligere hadde ligget med mange eller vært løs på tråden. Så kanskje han har drårlig erfaring med jenter fra telemark ... he he Og no offence til deg Ethereal !! Om hun har hatt seg med en råner så vær sikker på at hun har gjort det med mange, jentene går som regel på rundgang. Og så gir vi karakter etterpå, fra en til ti. 7 til 10 får seg mye. Hilsen en råner.
Ethereal Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Datet en kar fra Telemark en gang, han var derimot veldig opptatt av at jeg om jeg tidligere hadde ligget med mange eller vært løs på tråden. Så kanskje han har drårlig erfaring med jenter fra telemark ... he he Og no offence til deg Ethereal !! Hehe. Det tror jeg nok er ganske forskjellig For å si det sånn, så ligger nok ikke Telemark høyt over gjennomsnittstatistikken når det kommer til å ha mange sexpartnere. Vi har bare litt mer tradisjon for råning og drekking. Og da blir det jo ofte sånn for mange at de ender opp med å ligge med en av gutta som alltid kjører dem hjem fra fest og som de råner rundt med. Det er jo ikke som om det er noe annet å gjøre her
Rimmern Skrevet 25. mars 2009 #8 Skrevet 25. mars 2009 Sånn bortsett fra at "rånere" er noe av det mest latterlige som eksisterer, så er det vel ikke din sak å bestemme hvordan partneren din mistet "dyden"?
Gjest KateW Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Nok en grunn til at det er unødvendig og ugunstig å snakke med nåværende partner om tidligere partnere...
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #10 Skrevet 26. mars 2009 De fleste jenter jeg kjenner hatet rånere i ungdommen, så jeg vil ikke si det er noe med jenter og rånere! Men der det er kultur/miljø for det så er det vel kanskje noen som liker det? Jeg kommer fra et såkalt urbant miljø da, er ikke så mange av dem her. Vi mistet jomfrudommen til hasjrøykende skatergutter, vet ikke om det er så mye bedre Hvem som var hennes første bør da ikke ha så enormt mye å si. Vi tar alle litt rare valg i livet imens vi vokser opp og utvikler oss og "finner oss sjæl". Du er sammen med ei voksen (?) dame nå, ikke den 16åringen som likte råner. Hvis mine partnere skulle dømmet meg ut fra alt jeg gjorde som tenåring i stedet for den personen jeg er nå, så hadde jeg hatt problemer med å få meg kjæreste.
Gjest Glør Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hva er definisjonen av en råner da? Bor man på bygda har de fleste gutter over 18 år bil, og ungdommer har gjerne eldre bilder, som de prøver å pynte litt på. Jeg ser ikke helt at det skal gjøre dem til dårlige mennesker. Og at man har sex i bilen er jo naturlig, når man fortsatt bor hjemme hos mor og far, og bilen er det eneste stedet man kan være litt privat. Også lurer jeg jo litt på hvorfor dere har snakket om dette i det hele tatt? Og hvordan vil du egentlig at hennes første skal være? En knakende kjekk kar, som hun hadde ett langt og meningsfullt forhold med, og som var så fantastisk i senga at du blekner i sammenligning? Isåfall kunne jeg forstått ett snev av sjalusi, men jeg synes at det høres rart ut at du skal være sjalu på en fyr du tydelig ser så ned på. Eller er det bare det at det irriterer deg at hun har hatt andre før deg overhode? (Og i såfall, reality check: muligheten for at du finner en jomfru er veldig liten, så bare venn deg til tanken og spør minst mulig om tidligere partnere.) Endret 26. mars 2009 av Glør
Gjest emmeline Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Hva er definisjonen av en råner da? Bor man på bygda har de fleste gutter over 18 år bil, og ungdommer har gjerne eldre bilder, som de prøver å pynte litt på. Jeg ser ikke helt at det skal gjøre dem til dårlige mennesker. Og at man har sex i bilen er jo naturlig, når man fortsatt bor hjemme hos mor og far, og bilen er det eneste stedet man kan være litt privat. Også lurer jeg jo litt på hvorfor dere har snakket om dette i det hele tatt? Og hvordan vil du egentlig at henes første skal være? En knakende kjekk kar, som hun hadde ett langt og meningsfullt forhold med, og som var så fantastisk i senga at du blenker i sammenligning? Isåfall kunne jeg forstått ett snev av sjalusi, men jeg synes at det høres rart ut at du skal være sjalu på en fyr du tydelig ser så ned på. Eller er det bare det at det irriterer deg at hun har hatt andre før deg overhode? (Og i såfall, reality check: muligheten for at du finner en jomfru er veldig liten, så bare venn deg til tanken og spør minst mulig om tidligere partnere.) Vil gjerne signere denne, kunne ikke fått sagt det bedre
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 Hva er det som er så bra sagt? Kjekk, seriøs og grei eks slår random slask i baksetet på en volvo anyday.
Gjest Gjest Skrevet 1. april 2009 #14 Skrevet 1. april 2009 Ofte er det slik at man opplever partners tidligere sexpartnere på en kjip måte. Det kan være mye sjalusi inn i bildet. Ta det fra meg, det er en fase som man må komme over. Mens jeg ble kjent med dama jeg er sammen med nå, lå hun med min beste kompis i fylla. Han fikk en het natt med henne, uten kondom etc. Selvsagt er det kjipt å tenke på at han har ligget å jokket på henne og fått tømt seg i det aller helligste, men tenk hva jeg hadde gått glipp av hvis jeg ikke hadde akseptert det? Nå har vi verdens beste samliv, så får fortid være nettopp fortid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå