Gjest Girl! Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Ja, jeg har store kjønnslepper.. og jeg er ganske vid Er det bare møkk å ha sex med meg? Har kjæreste, som elsker meg.. og vi er helt åpne om alt mulig, og jeg har spurt om han ikke liker meg der nede... men han kan jo ikke si "liker deg ikke nedentil". Så jeg vet ikke hva han eeegentlig mener. Jeg er en ganske populær jente da, og er vel ganske pen... føler liksom at jeg sjuler en grusom del der nede i buksa Men er det sånn at dere gutter bryr dere om kjønnsleppene? Er det ok at de henger litt?
Gjest Gjest_bette_* Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 eg kan svare deg som bifil jente ; Fitte er fitte uansett utseende,like deilig uansett Akkurat som pupper er pupper og like deilige om de er små,store,henger eller strutter Det som er ekstra attraktivt er jenter som er glad i sin egen kropp og vet å nyte den Vær stolt av kroppen deres,jenter !
Gjest KateW Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Bette sier det! Bra innlegg... Vær glad i kroppen din, og han vil digge den han også.
MRN Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Du vil få veldig mange sånne svar som de ovenfor her. Og de har helt rett. Pluss preferanser. For å si det forsiktig, det er ikke det første jeg hadde valg. Og motsatt... Dere jenter hadde ikke valgt en mann med mindre utstyr som førstvalg dere heller. Og motsatt... Noen jenter digger gutter med ustyr litt mindre enn gjennomsnittet. Da er det bare å kjøre på, ikke redd for å bli bunna og alt det der. Og motsatt... Noen jenter drømmer om svære negerkukker, såvidt man får plass inni der. Så, du vil få veldig mange forskjellige svar.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Ja, jeg har store kjønnslepper.. og jeg er ganske vid Er det bare møkk å ha sex med meg? Har kjæreste, som elsker meg.. og vi er helt åpne om alt mulig, og jeg har spurt om han ikke liker meg der nede... men han kan jo ikke si "liker deg ikke nedentil". Så jeg vet ikke hva han eeegentlig mener. Jeg er en ganske populær jente da, og er vel ganske pen... føler liksom at jeg sjuler en grusom del der nede i buksa Men er det sånn at dere gutter bryr dere om kjønnsleppene? Er det ok at de henger litt? Store lepper er bare digg Kan tenke meg til at det er bare du som synes du er vid,dama sier å at hun er vid,jeg er titt og ofte sår etter sex,så det er hun ikke. Lær deg og knipe så skal du se at alt føles bedre Ser ikke helt sammenhengen med populær og store lepper,enda pluss at du enda har type?
guttemann Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Du kan ta det helt med ro. Dette er bare nok ett av problemene kvinner er så glad i å lage oppe i hodene sine. *gjemme seg før stormen tar til.* Men alvorlig talt, det er bare piss. Med mindre leppene stikker utenfor en shorts om sommeren, eller klitorisen din ser ut som en erigert penis, ser man ikke "stygg" ut der nede.
Gjest gjest-jente Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Men alvorlig talt, det er bare piss. Med mindre leppene stikker utenfor en shorts om sommeren, eller klitorisen din ser ut som en erigert penis, ser man ikke "stygg" ut der nede.
Rimmern Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Det er penere enn helt korte lepper, synes jeg. Første gangen jeg trakk ned trusene på madammen (bakfra, slik at alt åpenbarte seg i sin fulle prakt), så tenkte jeg: Jess! Endelig! Det er ikke altfor mange kvinner med litt lengde på de indre leppene. Føl deg litt eksotisk og ekstra fin, du :-)
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #11 Skrevet 26. mars 2009 Jeg synes det er penest med lepper som ikke stikker ut. Men, selvfølgelig, man tager hvad man haver.
Gjest Girl! Skrevet 26. mars 2009 #12 Skrevet 26. mars 2009 Tusen takk alle sammen! Nå tror jeg at jeg skal begynne å tenke mere positivt her Jeg har jo hatt skikkelig komplekser for dette... jeg innser jo at det nok ikke er gutters første valg, for de fleste hvertfall, men det har jo tydligvis ikke så stor betydning som jeg har trodd... så skal jeg prøve å slutte å tenke på det! Det har nok hemmet meg litt i sengen og, og jeg har aaaaldri latt kjæresten min "go down on me" selv om han har hatt superlyst mange ganger. Jeg har rett og slett følt meg utrolig ukomfortabel. Men nå skal jeg prøve å slappe mere av. Men igjen; takk alle sammen! Me feel better <3
Gjest KateW Skrevet 26. mars 2009 #13 Skrevet 26. mars 2009 Kjære deg, du skriver at du har innsett at det ikke er første valg. Jeg mener du har feil her. Å få lov til å leke med fitta til kjæresten sin, det er de flestes første valg. MEN, utrolig bra at du føler deg bedre... Vedder på at du er helt normal, jeg...
Gjest Girl! Skrevet 26. mars 2009 #14 Skrevet 26. mars 2009 Kjære deg, du skriver at du har innsett at det ikke er første valg. Jeg mener du har feil her. Å få lov til å leke med fitta til kjæresten sin, det er de flestes første valg. MEN, utrolig bra at du føler deg bedre... Vedder på at du er helt normal, jeg... Tusen takk Jeg har smilt i hele dag jeg! Utrolig hvor mye bedre jeg føler meg.. skulle ha skrevet inn hit for LENGE siden!! :D Jeg trodde virkelig jeg ville få mangen svar som "ja, det er ikek noe pent" og "det er desverre ikke noe deilig, nei.." osv. Så jeg er SÅ happy nå =)
Gjest Girl! Skrevet 26. mars 2009 #15 Skrevet 26. mars 2009 Store lepper er bare digg Kan tenke meg til at det er bare du som synes du er vid,dama sier å at hun er vid,jeg er titt og ofte sår etter sex,så det er hun ikke. Lær deg og knipe så skal du se at alt føles bedre Ser ikke helt sammenhengen med populær og store lepper,enda pluss at du enda har type? Det jeg mente var at når gutter kommer bort på byen, eller gir meg oppmerksomhet, så har jeg tenkt; "ja, dere synes jeg er pen nå, men dere hadde neppe ringt meg dagen etterpå om dere hadde sett meg nedentil!" Slik har jeg gått rundt å tenkt :-\ Når jeg traff kjæresten min grua jeg meg skikkelig til første gang vi skulle ha sex... men det gikk jo selvfølgelig helt fint, og han liker jo fitta mi, for å si det rett ut Men jeg har liksom alltid tenkt at han må late som, og at eeegentlig ikke synes jeg er fin der nede.. Men etter å har hørt på dere, så er jeg blitt mye mer trygg og avslappet =)
Gjest Kristian84 Skrevet 26. mars 2009 #16 Skrevet 26. mars 2009 Det må du ikke bekymre deg for Det er jo bare deilig og vakkert!
Gjest Gjest_Kari_* Skrevet 26. mars 2009 #17 Skrevet 26. mars 2009 Måtte bare innom for å kommentere.. Jeg spurte mannen min om hva han hadde sagt om jeg ville "fjerne" litt der nede.. For jeg synes leppene henger litt utenfor.. Han sa; "hæ ??? Jaja, legen kommer til å se dumt på deg hvertfall "! Det var på ingen måte behov for å fjerne noe som helst der nede, sa han.. Kanskje vi kvinner tenker litt for mye på ALT.. Er vel på tide å begynne å være fornøyd med den vi er kanskje
aline Skrevet 26. mars 2009 #18 Skrevet 26. mars 2009 ... jeg innser jo at det nok ikke er gutters første valg, for de fleste hvertfall, men det har jo tydligvis ikke så stor betydning som jeg har trodd... så skal jeg prøve å slutte å tenke på det! Det er faktisk nok av de som synes store lepper er direkte digg (enten det, eller jeg har fantastisk flaks med hvem jeg har møtt.... hehe), og endel som synes det er deilig uansett og ser det deilige både i de små og de store. At det er NOEN som helst ikke vil ha store kjønnslepper på dama, er nok så, men det er vel ikke egentlig noe å bry seg om? Så lenge kjæresten din digger deg slik du er, og gjeeeerne vil få leke med deg der nede, så trenger du ikke bekymre deg for at han skal være en av de som egentlig ikke synes det er noe fint. Og det er vel hva han synes som er viktig, ikke hva noen andre gutter kanskje skulle mene.
Gjest Mann som har passert 35 Skrevet 26. mars 2009 #19 Skrevet 26. mars 2009 Men er det sånn at dere gutter bryr dere om kjønnsleppene? Er det ok at de henger litt?Hver eneste gang jeg har hatt sex med en jente, og jeg har ligget med over 70 stykker, så har jeg hver eneste gang dratt ned trusen med stooooor spenning: Er leppene store og hovne? Tyter de ut? Og hver gang de har gjort det(tror faktisk det har vært på flertallet), så har jeg brølt YESSSS inni meg Og de gangene de ikke har vært store så har jeg jaggu meg digget det også :gjeiper: Altså.... så lenge de indre leppene ikke er fullstendig borte slik at det bare er et hull dere nede, så synes jeg at det er digg uansett. SÅNN, fix ferdig fasit til deg fra meg
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #20 Skrevet 26. mars 2009 Er det noe man ikke får komplekser for her i verden? :D Jeg vil si du er en av de få heldige som har litt lengre kjønnslepper. Det er bare sexy det!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå