Frk Doodad Skrevet 10. juli 2003 #1 Skrevet 10. juli 2003 Må bare dele mine erfaringer her: Har hatt store problemer med hodebunnen det siste året, har blitt litt sår og tørr, det klør, og når jeg klødde mye fikk jeg i tillegg flass så det holdt Har prøvd utallige shampoer og pleieprodukter fra frisør mm. (Bio+, KMS, Revlon, Head & Shoulders +++) Bruker alltid balsam bare i ytterste delen av håret og er forsikrig med bruk av stylingprodukter. Men så prøvde jeg Wella SP Sensitive serien (som jeg forøvrig kjøpte på lookfantastic.com) Serien består av tre produkter, shampo, en maske for hodebunnen og en lotion/hodebunnsvann som jeg har i hodebunnen et par ganger mellom hver hårvask. I tillegg bruker jeg en balsam i håret samtidlig som jeg har masken i hodebunnen. Og etter å ha brukt dette bare et par uker er hodebunnen min helt topp og håret ser sunnt og pent ut.
Gjest Anonymous Skrevet 10. juli 2003 #2 Skrevet 10. juli 2003 Så bra! Jeg sliter/sleit med det samme som deg og prøvde serien fra Wella SP, men den fungerte ikke særlig bra på meg. Jeg kjøpte en serie som het Pro Hair, og den fungerte veldig bra på hodebunnen, men håret ble litt blast. Nå bruker jeg KMS, og er fornøyd med den. Håper du er kvitt problemene for godt nå. ! :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå