Gjest Dolphina Skrevet 14. juli 2003 #21 Del Skrevet 14. juli 2003 Kan man utsette mensen med p-stav? Eller slipper man mensen? :D Er egentlig på utkikk etter et preparat som gjør at mensen forsvinner. Vet den KAN gjøre det med p-sprøyte, men går man opp i vekt når man begynner på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 15. juli 2003 #22 Del Skrevet 15. juli 2003 Brukte p-piller før, nå er det hormonspiral. Kjempefornøyd med den. Tex, med kobberspiralen kan man bli gravid og abortere, men hormonspiralen fungerer som p pillene med hormoner som gjør at man ikke får eggløsning og da blir det heller ingen abort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest p-stav-dama Skrevet 4. august 2003 #23 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har hatt mnin p-stav i snart et år, og er kjempefornøyd. For å svare på spørsmålene: De fleste mister menstruasjonen. Vektøkning kan du selvfølgelig få, men ikke hvis du bytter fra noe annet (p-sprøyte, f.eks.). Da er du 'ferdig' med vektøkningen. Produktet er nytt, ja, men det er grundig utprøvd, og legen som satte inn mitt implantat fortalte at mange kvinnelige kolleger, som var på kurs for å lære å sette inn implantatet, hadde valgt å få det selv også. Jeg er ikke i tvil om at det er det beste prevensjonsmidlet som er tilgjengelig akkurat nå! (Og nei, jeg jobber ikke for Organon) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 4. august 2003 #24 Del Skrevet 4. august 2003 Jeg har frem til i dag hatt kobberspiral. Skal begynne på P-Piller koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå