Titti72 Skrevet 10. juli 2003 #1 Skrevet 10. juli 2003 Sitter vekselsvis og ser ut av vinduet og på div. gml. innlegg her på KG. Jeg starter ferien i morgen, men skulle ønske det var i dag. Sola skinner og himmelen er knall blå, uten disse store irriterende hvite/grå/sorte dottene. :D Lurer på om jeg klarer å hoste opp en god grunn til å gå tidlig i dag. Er å avbalansere dekkene på bilen grunn? Eller oljeskift? Dette skal jeg nemlig gjøre etter jobben og det syns jeg er unødig å ta på fritiden!! Hjelp meg litt da. Hvis mine grunner ikke er gode nok, finn på noe for meg.
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #2 Skrevet 10. juli 2003 Tja, du må jo ha en gyldig grunn for å gå fra jobben. Hva med lege eller tannlegen. Hva med at du må å fornye passet, eller noe i den duren.
Titti72 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2003 Tannlegen har jeg vært hos i forrige uke (null hull.) Legen også i 2 ganger på 14 dager (streptokokker + feil medisin).
Titti72 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. juli 2003 Alle vet jag skal til D så den er litt i tynneste laget. Er faktisk dansk statsborger. Hva med den omgangssyken jeg hadde fra søndagsnatta til tirsdag. Kan den henge igjen tro???
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #7 Skrevet 10. juli 2003 Hodepine eller diare, kanskje. Si at du har smittsom omgangssyek på gang. Tror ikke noen vil bli smittet med det
Gjest lmari Skrevet 10. juli 2003 #8 Skrevet 10. juli 2003 Du har herved fått et snev av omgangssyken som slo deg helt ut for noe dager siden, og siden du ble så dårlig da, er det nok best om du går hjem for å slappe av litt. ... Vær så god - her kommer litt omgangssyke.... ¤¤¤¤¤¤¤¤
Titti72 Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #9 Skrevet 10. juli 2003 Tusen takk for sykdommer og basiller. De er mottatt med glede. Nå skal jeg ta på meg "grå i ansiktet og slapp i hele kroppen + mo i knea" masken og gå sakte ut døra. Kommer sterkere tilbake i morra (for da har jeg virkelig mye å ta igjen). Ha en fortreffelig dag videre!!!
Gjest care Skrevet 10. juli 2003 #11 Skrevet 10. juli 2003 HA jeg trengte ingen unnskylding, jeg bare sa hade og gikk
Titti72 Skrevet 11. juli 2003 Forfatter #12 Skrevet 11. juli 2003 Tilbake på jobb igjen. Fikk medfølende blikk fra de andre i går. De hadde jo sett at jeg ikke var i form på onsdag, så de forsto at jeg dro hjem. Deilig å gå tidlig når været er så bra som i går. I dag er det overskyet og regn i lufta, så jeg blir her til fire, og skal jobbe som en slave pga. gårsdagen (har litt dårlig samvittighet for det). Skal ha fire uker ferie om 6 og 1/2 time! Jiiiipi!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå