Gjest Gjest Skrevet 30. april 2009 #41 Del Skrevet 30. april 2009 Kjøpte nettopp 4 bher for under 100,- på nettauksjon fra USA. Desverre var de litt store, men det finnes mange fler der de kom fra:) Ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 1. mai 2009 #42 Del Skrevet 1. mai 2009 Ebay? ja, men jeg la inn et innlegg over her som ble slettet, så jeg var litt usikker på om det ikke er liv til å si slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Undertøysfrelst!! :D Skrevet 14. mai 2009 #43 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg sier bare en ting: CHANGE!! Dra dit. Der får du den hjelpen du trenger. Jeg var der å kjøpte meg noen bh'er, og jeg fikk sjokk når de sa hvilken størrelse jeg burde bruke. Jeg har alltid gått på HM og kjøpt meg 80D, for det er som regel det største de har. På Change mente de at jeg burde bruke 75F/G eller 70G/H!!! Jeg syntes 70 ble litt i strammeste laget, så jeg endte opp med 75 F/G. Men det passer perfekt! Jeg har fått et helt "nytt liv". At det går an! Jeg hadde jo sett mange ganger på tv at folk bruker feil størrelse, men ikke meg nei. Det gikk jo an å bruke 80D, men neimen om det satt fint. Hehe... Men det gjorde jeg altså likevel... Men men. Anbefales. Jeg var i Trondheim på solsiden, men de finnes flere steder i landet. www.change.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå