Gjest Papirkurven Skrevet 26. mars 2009 #21 Del Skrevet 26. mars 2009 Den nye BHn satt ikke noe bra på deg! Jeg vil anbefale deg en ala det her http://www.bravissimo.com/products/lingeri...px?colour=Black som forresten er min favoritt av alle bhr. Ikke gidd å bruk penger på elendige bhr, skaff deg heller et par skikkelig gode enn 20 dårlige.. Joda, men dette er ikke enkelt og VELDIG frustrerende. Først sier damene her inne sier at jeg skal gå i en ordentlig butikk for der har de peiling. Jeg gjør det og damen der sier "Den satt jo fint!" og så sier damene her "Den var ikke bra". Hvem skal jeg høre på da? :dåne: det er mange gode linker i tråden her, men bhene koster fremdeles over 200,-, og da hjelper det egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 26. mars 2009 #22 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) åååå..skrev et laaaaaaaaaaaangt svar også ble det bare borte men men... *lager nytt* er ikke alle her på KG som sier at "ordentlige" u.forretninger kan mest, selv jobber jeg i en stor kjedeforretning, men vil da våge å påstå at jeg kan en del mer en noen andre damer som f.eks. jobber i "ordentlig" u.forretning, tror man kan ha like mye uflaks hos de dyre som hos de billige, det kommer helt ann på om du møter en ansatt som liker det en gjør og er åpen for å lære osv..og ofte så henviser de eldre ansatte (på begge steder) til slike bher som gir "kjerring" pupper fordi det er det DE er vantil og glemmer da å tenke på at kunden er yngre og ønsker en annen løft osv enn en selv.(hvertfall erfart at eldre gir meg slike bher du ble henvist til i går og at de yngre er flinkere med å finne en bh som løfter og gir en fin form)... men nok om det. den nye bhen du kjøpte ville jeg kanskje valgt å levere igjen o enten bytte til penger tilbake (og sparer de på en bh-sparekonto så kan du kjøpe noen skikkelige når du har spart opp litt ) eller en ny en, prøv å forklar henne akkurat hva du er ute etter; en bh som løfter de opp samtidig som de støtter og ikke bare en som støtter og lar de være der de er naturlig, kanksje du kan printe ut noen bilder av bher med den fassongen du liker for å vise henne det ordentlig jeg holder fortsatt en knapp på at et balconett bh vil sitte kjempe fint på deg og gi deg det løfte du er ute etter Endret 26. mars 2009 av Cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 26. mars 2009 #23 Del Skrevet 26. mars 2009 Signerer Cuppis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 26. mars 2009 #24 Del Skrevet 26. mars 2009 Har levert tilbake bhen. Den samme hyperblide og hjelpsomme dama var der (oppdaga at hun hadde en intens, anstrengt latter) og jeg prøvde et par balkonger, men fikk skikkelig Madonnapupp i den ene og alle de andre jeg prøvde var også veldig spisse, bare at spissen var litt på siden, om dere skjønner. Tror kanskje ikke Triumph er noe for meg, nei. Prøvde en som ligna på den lilla jeg har, men den kommer selvfølgelig bare opp til E, og den krølla seg litt på meg, så jeg droppa den for nå. Får heller holde utkikk på salg på de amerikanske og engelske nettbutikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #25 Del Skrevet 26. mars 2009 Brastop har en del av de samme merkene som Bravissimo, men jeg tror de tar inn partivarer og forrige sesongs modeller og sånn, og at det er derfor prisene er såpass rimelige. Utvalget er litt varierende, det er mer et restehus, mens Bravissimo har det siste. Det har i det minste alltid et godt utvalg av bh-er som kommer under 200 kroners-grensa. Og for noen som knapt registrerer at det er ulike modeller for ulke år også på Bh-er høres dette strålende ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 1. april 2009 #26 Del Skrevet 1. april 2009 http://www.kk.no/809546/jo-du-bor-bruke-bh råd og tips som kan være nyttig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 3. april 2009 #27 Del Skrevet 3. april 2009 i dag har jeg vært på rundt tur i hele sidtriktet her for å finne årets bikini, men neida.. de butikkene som har store cup str her jeg bor starter på 75 og jeg kan ikke har noe større enn 70 hvertfall. jeg skjønner jo at de ikke tar inn så små i omkrets og så stort i cup, men gud å frustrerende, bher har de masse av men ikke bikini..hvorfor det?? (og for meg er det ekstra viktig at bikinien sitter som støpt da man ikke har noe over den fsom dekker til der når jeg hopper og spretter på stranden og i vannet...) blir litt trist hvert år når jeg ikke finner den perfekte bikinien..så nå blir det enten en tur til oslo eller et annet sted som jeg vet de har små str. men er så langt å kjøre..eller bestille på nett..men blir som så mange andre ikke helt klok på uk str i forhold til norske, og liker ikke å kjøpe bikini/bh uten å ha prøvd den først heller jaja...er ikke bare deg det er vanskelig for papirkurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 3. april 2009 #28 Del Skrevet 3. april 2009 i dag har jeg vært på rundt tur i hele sidtriktet her for å finne årets bikini, men neida.. de butikkene som har store cup str her jeg bor starter på 75 og jeg kan ikke har noe større enn 70 hvertfall. jeg skjønner jo at de ikke tar inn så små i omkrets og så stort i cup, men gud å frustrerende, bher har de masse av men ikke bikini..hvorfor det?? (og for meg er det ekstra viktig at bikinien sitter som støpt da man ikke har noe over den fsom dekker til der når jeg hopper og spretter på stranden og i vannet...) blir litt trist hvert år når jeg ikke finner den perfekte bikinien..så nå blir det enten en tur til oslo eller et annet sted som jeg vet de har små str. men er så langt å kjøre..eller bestille på nett..men blir som så mange andre ikke helt klok på uk str i forhold til norske, og liker ikke å kjøpe bikini/bh uten å ha prøvd den først heller jaja...er ikke bare deg det er vanskelig for papirkurven *sympati* Så faktisk mange fine bikinis på figleaves! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx82 Skrevet 4. april 2009 #29 Del Skrevet 4. april 2009 Fra en annen tråd: Papirkurven er ikke lenger Dobbelt Deilig icon_sad.gif I dag gikk jeg på KBS. På Lindex hadde de noen 80E, men de var ikke så bra.. Gikk på Reimers, der hadde de masse. Gjorde meg opp noen tanker. *Prøvde 70E. Det fikk jeg imidlertid ikke puste i og muffinsfaktoren var litt for høy. *75 var greit nok, men med E fikk jeg faktisk den berømte kvadruppelpuppen sur.gif . Etter at jeg hadde prøvd noen bher, kom en hyggelig dame bort og hjalp meg. jeg forklarte problematikken og hun anbefalte meg noen bher i F. Jeg liker vatterte bher med kant, men det var det ikke så mye av. Damen så på bhene jeg prøvde og sa at 75 var bra til meg (og jeg kunne til og meg brukt 70.Happy.gif Hun synes bhen satt fint, jeg synes det var rart og uvant med skikkelig kjerringbyste. *når stroppen går ned eller horisontalt bak, trekkes alt nedover. Stroppen får litt press rett over brystene. Og jeg kommer til å savne den fine toppen på bysten min:( *mindre stropp betyr også kortere skulderstropper *bh uten kant under må bruke litt av koppen til støtte, ikke fint, men det skal visst være sånn 370,- blakkere, et par kjerringpupper rikere og kommer il å bruke lang tid på å venne meg til enda en ting som gjør meg til "dame som trenger spesialbutikk". Men jeg kan vel alltid være kjerring til daglig og litt spennende "på freddan" Her er bilder av den gamle og den nye bhen. Hva synes dere? http://picasaweb.google.no/kristinehg/Dive...CLqBl6ztrMC_RQ# Hei! Jeg bruker som regel 80F, spørs hvilket merke, da.. Jeg har kjøpt Ella May-bh'er på Lindex i str 75 F og 80F, dette er t-shirt bh'er med litt vattering,- synes de er helt ok! Ellers kjøper jeg M&S bh'er på ebay til 100-lappen m/ frakt Har maaange bh'er hjemme med merkelappen på ennå, som jeg da selvfølgelig aldri har brukt p.g.a feil str, kjøpt fra katalog/nett, jeg da er klar til å kvitte meg med,- tar 100,- kr pr. bh ca.. Har bl.a fra: La senza, Fredericks of Hollywood, wonderbra, M&S ++ I str. 75 D - 80 G Bor i Tr.heim, så om du vil prøve og muligens kjøpe billige bh'er, just let me know.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 13. april 2009 #30 Del Skrevet 13. april 2009 Idag lå de første 75F (eller 34E) bhene og ventet på meg. Har jo hørt på dere KGdamer og kjøpt balkongbh. Får fremdeles dobbelpupp, altså, virker som om balkongbhene går litt innover på kanten, og det jo teit. Får bare fortsette å prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 13. april 2009 #31 Del Skrevet 13. april 2009 Idag lå de første 75F (eller 34E) bhene og ventet på meg. Har jo hørt på dere KGdamer og kjøpt balkongbh. Får fremdeles dobbelpupp, altså, virker som om balkongbhene går litt innover på kanten, og det jo teit. Får bare fortsette å prøve Har du prøvd å endre cup-størrelse på de "balkong-bh'ene"? Det må jeg nemlig. Jeg må opp i cup balkong. Ellers er min hemmelige drøm å gå i en profesjonell forretning å få tilpasset, de der Lindex damene her i byen er ikke til å stole på. Er nesten så jeg vurderer å ønske meg gavekort på den dyreste undertøysforretningen jeg kan finne til bursdagen. Jaja ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beatrice Skrevet 14. april 2009 #32 Del Skrevet 14. april 2009 kjenner til mye av nevnte problematikk. holdt på slik i mange år, men etter å ha rundet 40 (!), gikk jeg til en spesialbutikk. der ble jeg målt i det vide og breie, og havnet på 85g. ble veldig overrasket, men du verden for en forskjell. bruker stort sett bare bhèr fra fantasie og primadonna. koster, men er verd hver krone!! vil bare anbefale en tur til en spesialbutikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 14. april 2009 #33 Del Skrevet 14. april 2009 ser ikke den sorte litt for damete ut? å du burde ikke ha den så stram på.. anbefaler deg å dra til change for ornlig tilpassing. den lilla var fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 14. april 2009 #34 Del Skrevet 14. april 2009 ser ikke den sorte litt for damete ut? å du burde ikke ha den så stram på.. anbefaler deg å dra til change for ornlig tilpassing. den lilla var fin Har levet tilbake den sorte. Den lilla var "før"-bhen da, den er 85DD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 18. april 2009 #35 Del Skrevet 18. april 2009 Har begynt med de nye bhene, men gurimalla, så stramt og ekkelt. Har vondt under brystene jeg, nesten gnagsår. Kjenner at bhen strammer og det er ikke veldig komfortabelt, må jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1 Skrevet 19. april 2009 #36 Del Skrevet 19. april 2009 Prøve å bruk de hver dag en uke, så blir du vandt med det. Selv er jeg 70E og irriterer meg veldig på hvor få steder jeg kan få meg bh'er, bruker for det meste Triumph (men ikke kjerring modellene som den sorte var) eller La Senza (favoritt butikken, de pleier å ha store salg med 50-75% avslag to ganger i året så da går jeg dit og hamstrer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_moi_* Skrevet 19. april 2009 #37 Del Skrevet 19. april 2009 papirkurven, du hadde hvertfall pene bryster i den lilla.. Jeg er forøvrig d 75 og har også problemer med å finne.. Kan ikke gå på HM og bruke de samme fine bh'ene som de med b 75.. Jeg har lyst på push up, og prøvde en triumph, men det endte med samme visa som alle andre push up'er jeg har.. Puppene hopper ut av skåla.. Og med den bh'en fikk jeg hjelp av kjerringa bak disken... Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal betale så mye mer enn de med a-b-c skål.. (ja noen bh'r finnes i d på HM også, men det er jo ikke såå mange) Og hvorfor skal de ha push up? Er det noen som trenger løft er det jo mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 29. april 2009 #38 Del Skrevet 29. april 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Strix, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cupcakes Skrevet 29. april 2009 #39 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor vi skal betale så mye mer enn de med a-b-c skål.. (ja noen bh'r finnes i d på HM også, men det er jo ikke såå mange) Og hvorfor skal de ha push up? Er det noen som trenger løft er det jo mine.. helt enig med deg i at det ikk er noen grunn til at vi med større byste må betale mer enn de med små..utrolig irriterende og ikke like lett å finne noe utvalg heller... men når det gjelder push up, så er det egentlig for å gi en "forstørring" og lage kløft på de som strengt tatt ikke har pupper, derfor det ikke er like lett å finne den type bh i store str..dessuten sitter de som regel ikke noe pent på større pupper heller, de blir bare dyttet til sidene/langt fra hverandre osv. men er en del andre skål-modelller som gir ordentlig og fin løft til større pupper og da får man jo nesten litt naturlig kløft og trenger ikke en push up til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 29. april 2009 #40 Del Skrevet 29. april 2009 Kjøpte nettopp 4 bher for under 100,- på nettauksjon fra USA. Desverre var de litt store, men det finnes mange fler der de kom fra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå