freezepop Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Nei. Men tror det kansje det finnes noen tredjepartsprogrammer som gjør det. Men ikke sikker
Gjest lunsj Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Dette har jo jeg gjort flere ganger. Har du mac popper ting opp automatisk, har du pc, må du trykke på importer som også forsåvidt popper opp. Men du kan bare administrere 4 kontoer for itunes(jeg er så dårlig på dataspråk!), og det må du stå som for å kunne overføre.
Jane F. Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. mars 2009 (endret) kontoer? Har man automatisk registrert seg når man har itunes da ? Nei for jeg har formatert pc'n og kjeder livet av meg. Tenkte jeg skulle brenne en cd eller to til å ha i bilen, men det går jo ikke når jeg ikke har noe musikk. Endret 26. mars 2009 av Jane F.
Gjest padawan Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 jeg vet det er lekende lett med Winamp (det finnes sikkert andre programmer som kan det også) men vet ike hvordan det gjøres med iTunes.
Jane F. Skrevet 26. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 26. mars 2009 Så det går an å kombinere winamp og ipod? det visste jeg ikke. Bruker bare itunes til ipoden når jeg må synkronisere ipoden. men nå har jeg jo ikke noe musikk på pc så da forsvinner musikkn bare om jeg forsøker med itunes. Men nå finner jeg ikke ipoden heller! så det blir vel ikke noe musikk på meg uansett..
Gjest padawan Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 Så det går an å kombinere winamp og ipod? det går silkestrøkent. brukt det i flere år. kan til og med overføre videoer.
Gjest padawan Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 det finnes vistnok mobiler med alkosperre også. er vist bestselger i Korea.
Jane F. Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #9 Skrevet 27. mars 2009 (endret) okey.. hehe.. får se hva jeg får til. ill let you know... mn først må jeg finne ipoden. Endret 27. mars 2009 av Jane F.
Noli Skrevet 27. mars 2009 #10 Skrevet 27. mars 2009 Jeg bruker Mac, men om jeg har noe (musikk, bilder osv) liggende på iPhonen som ikke er på Macen, får jeg opp overføringsassistent og spørsmål om jeg vil flytte det over på Macen. Merkelig hvis det ikke er sånn for PC..
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 #11 Skrevet 27. mars 2009 kontoer? Har man automatisk registrert seg når man har itunes da ? Nei for jeg har formatert pc'n og kjeder livet av meg. Tenkte jeg skulle brenne en cd eller to til å ha i bilen, men det går jo ikke når jeg ikke har noe musikk. Kan du ikke bare koble ipod'en til stereoanlegget i bilen da? Istedenfor å brenne cd'er?
Gjest Utlogget nå Skrevet 27. mars 2009 #12 Skrevet 27. mars 2009 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=540633 her finner du ut hvordan du overfører musikk fra iPod til iTunes på pc'en.
Jane F. Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 27. mars 2009 Å koble ipoden til cdspilleren hadde jo vært kjempesmart, om det hadde gått ann. Den er ikke akkurat en av det nye slaget.
Noli Skrevet 27. mars 2009 #14 Skrevet 27. mars 2009 Om du har radio kan du koble iPoden din til bilradioen ved å kjøpe en sender som sender iPodmusikken på en ledig frekvens..
Gjest B Skrevet 28. mars 2009 #15 Skrevet 28. mars 2009 http://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=540633 her finner du ut hvordan du overfører musikk fra iPod til iTunes på pc'en. Fulgte linken over jeg - OG DET FUNKA!!!! Takk!!!
Jane F. Skrevet 28. mars 2009 Forfatter #16 Skrevet 28. mars 2009 hmm.. jeg må av en eller anne grunn bare ignorert den posten med den linken... skikkelig sært. uansett det der er jo fenomenalt. skal forsøke det når jeg finner ipoden min. Men når vi snakker om ipod. noen som har erfaringer med ipod nano 2g at den bare låser seg eller slår seg av og ikke går ann å alå på igjen? Jeg har ved flere anledninger måtte vente til den har blitt seg selv igjen. En gang hadde den samme bilde "låst" på skjermen det gikk ikke ann å slå den av en gang. Måtte vente til den gikk tom for strøm for så å lade den igjen. skikkelig kjipt og så har jeg ikke garantipapirer eller slikt heller ettersom jeg fikk den av en venn i gave og jeg tok aldri vare på kvitteringer og slikt. Uansett har vel garantien gått ut nå. er vel godt over 2 år siden den ble kjøpt.
Gjest padawan Skrevet 29. mars 2009 #17 Skrevet 29. mars 2009 har opplevd det noen ganger med min 5. generasjon 30 giga iPod
Gjest Utlogget nå Skrevet 29. mars 2009 #18 Skrevet 29. mars 2009 hmm.. jeg må av en eller anne grunn bare ignorert den posten med den linken... skikkelig sært. uansett det der er jo fenomenalt. skal forsøke det når jeg finner ipoden min. Men når vi snakker om ipod. noen som har erfaringer med ipod nano 2g at den bare låser seg eller slår seg av og ikke går ann å alå på igjen? Jeg har ved flere anledninger måtte vente til den har blitt seg selv igjen. En gang hadde den samme bilde "låst" på skjermen det gikk ikke ann å slå den av en gang. Måtte vente til den gikk tom for strøm for så å lade den igjen. skikkelig kjipt og så har jeg ikke garantipapirer eller slikt heller ettersom jeg fikk den av en venn i gave og jeg tok aldri vare på kvitteringer og slikt. Uansett har vel garantien gått ut nå. er vel godt over 2 år siden den ble kjøpt. Det der er lett å fikse. Trykk og hold nede meny og select knappen samtidig til du får opp apple-logoen igjen. Da resettes iPoden og den funker igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå