Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Del Skrevet 25. mars 2009 Argh - her har vi booket sommerferien vår og startet tidlig. Reiser fra Trondheim til Edinburgh. Fant tilbud med Norwegian fra Oslo, og kjøpte SAS-billetter tur-retur Oslo. Så kommer meldinga idag fra Norwegian: De endrer avgangstiden sin til 4 timer tidligere!!! "Vi beklager de ulempene dette måtte medføre i form av endring av reiseplaner"... Det som skulle være en billig tur endte opp med å koste oss over tusen kroner ekstra, med bestilling av nye billetter tur-retur Oslo for å rekke denne tidlige avgangen. Verken mastercard-forsikringa eller ReiseEKSTRA fra Vesta dekker slikt, og Norwegian kompenserer null (og jeg har ringt rundt). Ikke alltid så lurt å bestille billetter i god tid, tydeligvis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Del Skrevet 25. mars 2009 Har du ikke krysset av for å ha lest betingelsene hvor det står at Norwegian er i sin fulle rett til å gjøre dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Del Skrevet 25. mars 2009 Du kan jo selvsagt fint avbestille og få pengene tilbake for Norwegian-billettene. Men det er da ikke Norwegians ansvar at du selv har booket andre billetter inn til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 25. mars 2009 #4 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette er vel vanlig det, vanlig for alle flyselskaper å forandre tidspunkt. Det er derfor det er viktig å bestille sammenhengende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
littleConny Skrevet 26. mars 2009 #5 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg hadde jeg aldri bokket en reise med forskeligge flyselskaper! Men det er bare sånn man lærer og å reise er alltid spennende :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #6 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er nok det som er risikoen med å velge forskjellige flyselskaper. Og det er deler av begrunnelsen at det koster mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå