Gå til innhold

Norwegian (igjen...) :-( :-(

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Argh - her har vi booket sommerferien vår og startet tidlig. Reiser fra Trondheim til Edinburgh. Fant tilbud med Norwegian fra Oslo, og kjøpte SAS-billetter tur-retur Oslo.

Så kommer meldinga idag fra Norwegian: De endrer avgangstiden sin til 4 timer tidligere!!! "Vi beklager de ulempene dette måtte medføre i form av endring av reiseplaner"...

Det som skulle være en billig tur endte opp med å koste oss over tusen kroner ekstra, med bestilling av nye billetter tur-retur Oslo for å rekke denne tidlige avgangen.

Verken mastercard-forsikringa eller ReiseEKSTRA fra Vesta dekker slikt, og Norwegian kompenserer null (og jeg har ringt rundt).

Ikke alltid så lurt å bestille billetter i god tid, tydeligvis...

Gjest Gjest
Skrevet

Har du ikke krysset av for å ha lest betingelsene hvor det står at Norwegian er i sin fulle rett til å gjøre dette da?

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo selvsagt fint avbestille og få pengene tilbake for Norwegian-billettene. Men det er da ikke Norwegians ansvar at du selv har booket andre billetter inn til Oslo.

Gjest missLady
Skrevet

Dette er vel vanlig det, vanlig for alle flyselskaper å forandre tidspunkt. Det er derfor det er viktig å bestille sammenhengende

Skrevet

Jeg hadde jeg aldri bokket en reise med forskeligge flyselskaper! Men det er bare sånn man lærer og å reise er alltid spennende :-)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er nok det som er risikoen med å velge forskjellige flyselskaper. Og det er deler av begrunnelsen at det koster mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...