Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 http://www.kvinneguiden.no/magasin/helse/f...e_pupper-/68409 Så komplisert... Ta armhevinger med brede armer (albuene peker ut), dette tar brystmusklene fint. Og gå med rett rygg og hold puppene opp. :-) Noen som er enige/uenige? For the record: jeg har veldig fine pupper selv, så jeg vet at dette funker... Runde og store, ser ut som fine silikonpupper uten silikon. :-D
Gjest Papirkurven Skrevet 15. april 2009 #2 Skrevet 15. april 2009 Er jo greit om man går på studio til vanlig. For meg er det umulig å gjøre armhevinger, så da er andre øvelser bedre. Og jeg har heller ikke lyst på silikonpupper
Gjest Tokidoki Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Ok, selve brystene består som kjent av fett, og kan dermed ikke trenes opp direkte. Men musklene under brystene, de kan trenes. Nemlig. Dersom man har hengeslengpupper fra grunnen av blir de ikke forvandlet til fine meloner bare på grunn av push-ups. Musklene under puppene vil nok bli fine og stramme, men puppene i seg selv vil nok være de samme gamle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå