Tassi Skrevet 25. mars 2009 #1 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei! Er rimelig ny her på KG, men har snoket litt i dagbøkene til andre, så da tenkte jeg å lage meg en selv. Her er planen å skrive litt om meg selv og hverdagen. Jeg har to barn, ei jente på snart 5 og ei på snart 3. Er gift med pappaen til jentene Ellers så jobber mannen min i medleverturnus, noe som vil si at han er borte på jobb i 14 dager og hjemme i 14 dager. I dag er han forresten på vei hjem fra jobb, så han kommer til kvelden! noe vi gleder oss veldig til som vanlig. Etter 2 uker er det alltid godt å få han hjem igjen I dag har jeg hatt studiedag, i morgen er det skole igjen. Jeg studerer planlegging og administrasjon, og trives godt med det Skulle liksom gjøre masse husarbeid i dag, men endte meg å sovne på sofaen og sove i 3 timer i stedet for , så da får husarbeidet vente litt :gjeiper: Nå må jeg nesten avgårde å hente jentene mine i barnehagen, så får vi startet på middag og kose oss i ettermiddag med det nydelige vårværet som her er! Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 25. mars 2009 #2 Del Skrevet 25. mars 2009 Vil bare ønske deg:velkommen: Er ny her selv:) Så heldig du er som har 2 jenter:) Jeg elsker gutta mine overalt på jord, men kan ikke utelukke at jeg har såååååååååå lyst på ei jente. Så godt for deg at mannen din kommer hjem! Dere må kose dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå