Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hvilken sminkekost synest du er best? Bruker mineralsminke, men hvet ikke hvilken kost som er lurest å bestille? Koster til både pudder, øyenskygge, concealer og andre ting:) OG hvor er det billigst å få tak i de?
Gjest Charming Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg bruker koster til alt - også foundation (så man ikke gnir fettstoffet på fingrene inn i huden og lager enda mer gris). Har Lancome-koster til både øyeskygger og til foundation. http://image.trendsales.dk/topics/1247/12472000/12472788.jpg Den til venstre der er den til foundationen. http://image.trendsales.dk/topics/1238/12386000/12386283.jpg Det er den ene til øyekyggene. Og en stor Dior-kost til pudder. Denne OG, jeg skal ikke bytte de ut for noe i denne verden! De var nokså dyre - men det er en investering. Behandler man de pent og rengjør de osv kan man ha de i mange mange år- Endret 25. mars 2009 av Charming
cherryblossom! Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Min favoritt kost til pudder er handy buki fra I.D,blending brush fra Bobbi Brown,også bruker jeg endel øyenskyggekoster fra mac. Spørs jo litt hvilke koster du skal ha da,men feelunique.com har i hvertfall mange koster fra I.D til en billig penge,er der jeg har kjøpt min:)
Hilde Christina Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 (endret) Til påføring av foundation: Handy Buki brush fra ID Concealer: Concealer kosten til ID Øyenskygge: Myye forskjellig, men MACs 217 er helt genial til blending. Blush. MACs 187 eBay er alltid billigst Ellers har Feelunique.com veldig gode priser. Endret 26. mars 2009 av Hilde Christina
Rexina Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 Bruker også koster til alt. Liker veldig godt MAC og Everyday minerals sine koster. Flat top brush fra EM er veldig god til mineralsminke. Til øyenskyggelegging er MACs 219, 217 og 239 veldig bra. Og til eyeliner bruker jeg MAC 266. MAC 187 er veldig god til presset mineralfoundation, flytende foundation, pudder og rouge:)
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #7 Skrevet 26. mars 2009 MAC sine koster er veldig gode, men hvis du velger å gå for dem, kjøp for all del ikke fra eBay, med mindre du stoler 100% på den personen (altså, du har kjøpt mye MAC derfra før og vet at det er ekte - men selv ikke da kan du være 100% sikker). Finnes så mye fake MAC der ute, så det er mye større sjanse for at det du får er fake enn at det er ekte. Dessuten har disse fake produktene blitt så bra i det siste at du nesten ikke greier å se forskjellen med mindre du har en ekte kost du kan sammenligne med. Det at en person er powerseller og har nesten 100% feedback har ikke noe å si, ettersom folk ofte ikke vet at produktet de får er fake, og dermed gir positiv feedback. I tillegg finnes det folk som ikke er klar over at produktene de selger er fake. Koster, øyenskygger og pigment er det som bli faket mest. Det er anslått at 80-90% av MAC-produktene på eBay er fake, og etter min erfaring stemmer det ganske bra. Litt off topic, men jeg vet det er mange som ikke er klar over dette, og synes derfor det er viktig å komme med en advarsel.
Rexina Skrevet 26. mars 2009 #8 Skrevet 26. mars 2009 Ja det er riktig. Mye faket MAC på Ebay, men hvis du vil ha billige MAC koster, bør du gå innom MAC rundt juletider eller andre høytider. Da selger de ofte kit med 3-4 koster og en sminkepung til like mye som en kost koster. Også har de litt kortere skaft, så det er mye lettere å ta med seg på ferier og sånn:) Selve busten er like stor som vanlig!
Gjest adana Skrevet 26. mars 2009 #9 Skrevet 26. mars 2009 Liker Make Up Store sine koster, jeg. De er nok ikke spesielt billige, men de er knall gode, og holdbare!
Kamelia83 Skrevet 31. mars 2009 #10 Skrevet 31. mars 2009 Bruker også koster til alt. Liker veldig godt MAC og Everyday minerals sine koster. Flat top brush fra EM er veldig god til mineralsminke. Til øyenskyggelegging er MACs 219, 217 og 239 veldig bra. Og til eyeliner bruker jeg MAC 266. MAC 187 er veldig god til presset mineralfoundation, flytende foundation, pudder og rouge:) Hvordan bruker du flat top brush? Jeg får så ujevnt resultat med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå