Rapitap Skrevet 10. juli 2003 #1 Skrevet 10. juli 2003 ...men jeg har ikke lyst å sole meg. Av dette klarer jeg å gi meg selv utrolig dårlig samvittighet og sitter heller her på KG og suller på trass!! Ja, men jeg vil ikke ut...... Vil ikke? .....vil ikke ...vil ikke!!!!! Må jeg??... Nei!!!, JO!! NEI - JO!!! NEEIIII!!!
Titti72 Skrevet 10. juli 2003 #2 Skrevet 10. juli 2003 Jeg vil ut, jeg vil ut, jeg vil ut!!!!!! Er det noen som tar hensyn til det a??!! Skal liksom sitte her til 16.00, og ikke gjøre noe. Elle burde vel gjøre noe, men er kun på KG sidene. :oops: Tror jeg skal ta på meg usynlighetskappen min og snike meg forbi alle her.... Drit kjedelig å være på jobb, når alle vennene mine er på ferie og jeg får daglige oppdateringer på mob/sms!! Meeeen, de fleste har nå brukt 2 uker av ferien sin og jeg starter først i mårra!!
Rapitap Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. juli 2003 Oh..hey og hå! Skal du noe kjekkt i ferien? Reise bort eller noe? =)
Barbie Skrevet 10. juli 2003 #4 Skrevet 10. juli 2003 Skulle vært ute i sola selv jeg,men sitter fast på KG...... :x Rart det der,det er umulig å få sliti seg løs når man først har satt seg! Skulle vært ute å fått litt farge før vi dra til Kos,men her sitter jeg da... :oops:
Gjest Lea Skrevet 10. juli 2003 #5 Skrevet 10. juli 2003 Tips til dere som sitter fast: Ta med musa til PC-en ut i sola. Sett dere ved et bord og lat som dere sitter på KG. Funker IKKE for meg!
Titti72 Skrevet 10. juli 2003 #7 Skrevet 10. juli 2003 Oh..hey og hå! Skal du noe kjekkt i ferien? Reise bort eller noe? =) Skal på hytte ed venner & barn i helgen, og til Danmark på mandag. På sparket tur, uten andre mål enn å slappe av og nyte feriedagene. (+ å stå i alle køene til disse barne/leke/is/zoo/bade landene. Gleder meg masse, for nå har det vært mye sykdommer og annet dritt i lange tider. Trenger å lade batteriene nå.
*Lavendel* Skrevet 13. juli 2003 #8 Skrevet 13. juli 2003 Sol? Hvor da? Ikke her!! Bare tåke!! Blir vel rustbrun jeg da.... :-?
Nikki Skrevet 13. juli 2003 #9 Skrevet 13. juli 2003 Jeg vil også ut i solen.... Jeg vil sitte på Aker Brygge med en iskald halv liter og feire bursdagen min med alle mine venner... Men nei, jeg må nok sitte her på jobb og være her til kl.20 00 i dag....
Rapitap Skrevet 13. juli 2003 Forfatter #10 Skrevet 13. juli 2003 Jeg vil også ut i solen.... Jeg vil sitte på Aker Brygge med en iskald halv liter og feire bursdagen min med alle mine venner... Men nei, jeg må nok sitte her på jobb og være her til kl.20 00 i dag.... Takar deg da! Det er jo søndag.. =) Grattis med dagen! Håper den blir litt fin ivertfall.... =)
Irka Skrevet 13. juli 2003 #11 Skrevet 13. juli 2003 Stakkars Nikki da.. :-? Jobbe til kl 20 00 på bursdagen sin! Kan du ikke ta den halv literen på Aker Brygge når du er ferdig på jobb? Det vil sikkert gjøre godt med gode bursdagsklemmer og en iskald pils etter en lang arbeidsdag. :blunke: I alle fall.. GRATULERER MED DAGEN NIKKI!! ---------------------------------------
Nikki Skrevet 13. juli 2003 #12 Skrevet 13. juli 2003 Tusen takk for gratulasjonene og trøsten... Det hjalp virkelig... Ettter jobb er jeg vel så sliten at jeg ikke orker noe.... Må pakke til jeg skal reise også.. Skal på ferie på tirsdag og da kan jeg drikke så mange pils jeg vil.... JIPPI :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå