Gå til innhold

Dine erfaringer med cupido.no


Gjest ---xXx---

Anbefalte innlegg

Gjest ---xXx---

Jeg er ute etter å finne en person som kunne tenke seg å dele min interesse for god og variert sex, er cupido da tingen? Er ikke ute etter fast forhold. Noen som har lyst å dele erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Jeg er ute etter å finne en person som kunne tenke seg å dele min interesse for god og variert sex, er cupido da tingen? Er ikke ute etter fast forhold. Noen som har lyst å dele erfaringer?

Fikk tilbud om alt annet enn det jeg ba om :(

Jeg anbefaler ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter å finne en person som kunne tenke seg å dele min interesse for god og variert sex, er cupido da tingen? Er ikke ute etter fast forhold. Noen som har lyst å dele erfaringer?

Tja, både og egentlig. Skader (som regel ikke) å prøve :)

Men lite tips, krev cam-test eller tlf-test kjapt, så vet du at personen du skriver med er den han/hun sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ute etter å finne en person som kunne tenke seg å dele min interesse for god og variert sex, er cupido da tingen? Er ikke ute etter fast forhold. Noen som har lyst å dele erfaringer?

Om Cupido er tingen kommer an på hvem du er.

Er du følgende så er det omtrent ingen vits å prøve seg engang:

-mann som søker kvinne

Hvis du derimot er en av følgende, så kan nok oddsene for å treffe noen der være bedre:

-kvinne som søker mann

-kvinne som søker kvinne

-mann som søker mann

-kvinne som søker par

-par som søker par

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om Cupido er tingen kommer an på hvem du er.

Er du følgende så er det omtrent ingen vits å prøve seg engang:

-mann som søker kvinne

Ikke meningen å kuppe tråden her, men hvis man da er mann og søker kvinne - for å være fast sexpartner - er det noen nettsteder som anbefales?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Donethat
Om Cupido er tingen kommer an på hvem du er.

Er du følgende så er det omtrent ingen vits å prøve seg engang:

-mann som søker kvinne

Ikke enig har blitt kjent med 6 på like mange uker, truffet tre i rl og har det nå gøy med to av dem.

Tror det kommer an på hvordan du går frem. Sitte å vente på at jentene skal ta kontakt, vel sier seg selv det er døfødt. Men om du gjør det litt fornuftig og setter deg inn i et kvinner tenkemåte så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...