Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Ser ut til at jeg er blitt dumpa for at jeg bestandig har lyst på dama Trudde ikke det var mulig når man leser her inne,her synes det som det blir for lite på dere damer,men det er vel kanskje pga at det er de som sliter som skriver her? Vi gjør faktisk andre ting og,men det virker som det blir for mye for henne:(
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Det er vel ikke uvanlig med litt ulik sexlyst i forhold, i hvert fall i perioder. Maste du mye?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Det er vel ikke uvanlig med litt ulik sexlyst i forhold, i hvert fall i perioder. Maste du mye? I begynnelsen av forholdet var vi som kaniner,jeg skjønner ikke hva som er forandret Nei jeg maser ikke.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Det er ikke unormalt å ha mest sex i begynnelsen av forholdet. Det virker litt rart å slo opp med noen fordi de har stor sexlyst, det er jo fult mulig å komme fram til et kompromiss, så tviler på at det er den egentlige årsaken til bruddet.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Ser ut til at jeg er blitt dumpa for at jeg bestandig har lyst på dama Trudde ikke det var mulig når man leser her inne,her synes det som det blir for lite på dere damer,men det er vel kanskje pga at det er de som sliter som skriver her? Vi gjør faktisk andre ting og,men det virker som det blir for mye for henne:( Det heter visst, ikke hvis! Ikke alle damer trenger en kar som holder på og holder på og holder på.....
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Kommunikasjon er en fin ting. Det virker litt som du ikke er helt sikker på hva som gikk galt, og det kan ingen her fortelle deg. Som andre her har sagt: Det er neppe sexlyst alene som har forårsaket bruddet, men det var kanskje en enkel og åpenbar forskjell å bruke som unnskyldning for å slippe å nærmere inn på det som egentlig var problemet.
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2009 #7 Skrevet 28. mars 2009 Prat med hverandre og prøv å få til et kompromiss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå