allover Skrevet 25. mars 2009 #1 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg prøver her, siden jeg har hatt tråden et annet sted, uten å få noen svar... Jeg håper noen av dere har erfaring på dette.. Har dere opplevd å prate med folk som står dere nære.. som plutselig får noen "ticks" og prater med en noe anstrengt tone.. Sier setninger som bare "kommer ned i dem"...? Det var ingen råd. Det var bare bekreftelser... Hun sier selv hun ikke kan styre "hva som kommer".. Hun er ikke typen som finner på dette. Hvordan skal vi tyde dette..? Hvorfor skjer det? Jeg ønsker å høre fra andre som enten har opplevet dette, eller som selv får slike "meldinger". Venter spent.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 25. mars 2009 #2 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg prøver her, siden jeg har hatt tråden et annet sted, uten å få noen svar... Jeg håper noen av dere har erfaring på dette.. Har dere opplevd å prate med folk som står dere nære.. som plutselig får noen "ticks" og prater med en noe anstrengt tone.. Sier setninger som bare "kommer ned i dem"...? Det var ingen råd. Det var bare bekreftelser... Hun sier selv hun ikke kan styre "hva som kommer".. Hun er ikke typen som finner på dette. Hvordan skal vi tyde dette..? Hvorfor skjer det? Jeg ønsker å høre fra andre som enten har opplevet dette, eller som selv får slike "meldinger". Venter spent.. Jeg kan få slike meldinger helt sånn plutselig. Ofte er det bekreftelser som du sier, det tydeliggjør hva som egentlig er problemet. Jeg opplever oftest at det kommer når noen spør meg om råd, men har kjørt seg fast i et spor, når de tror at problemet er et annet enn det egentlig er. Et konstruert eksempel kan være en venninne med problemer i ekteskapet. Hun forteller meg om hva hun mener er problemet, men meldingen jeg får sier "det er ikke problemet, og hvis hun vil finne en løsning må hun se på det virkelige problemet, som er xxxxxxxx". Eller det kan være noen som sliter med barna sine, og jeg får beskjed om at problemet ligger et helt annet sted enn de tror. Om det er slik i ditt tilfelle vet jeg ikke, men hvis det er slik jeg beskriver, må det bare oppfattes som hjelp til å se ting fra en annen vinkel. Det er en påminnelse om at problemet ligger ikke alltid opp i dagen. Av og til er det vi tror er et problem bare et symptom på at det er noe annet som må fikses før det åpenlyse problemet kan løses. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Papirkurven Skrevet 25. mars 2009 #3 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er kristen, så jeg tror at Gud ofte sender svar gjennom andre mennesker, men opplever det ikke som en voldsom situasjon med "ticks" og mørk stemme og hele den pakka. Det foregår ganske naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 25. mars 2009 #4 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er kristen, så jeg tror at Gud ofte sender svar gjennom andre mennesker, men opplever det ikke som en voldsom situasjon med "ticks" og mørk stemme og hele den pakka. Det foregår ganske naturlig Jeg får heller ikke "ticks" eller mørk stemme, men jeg får en veldig hodepine når "beskjedene" kommer, og da blir stemmen og kroppsspråk ofte veldig anstrengt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå