Gå til innhold

Litt for kort

Fremhevede innlegg

Gjest Litt for kort
Skrevet

Hei!

Håper noen av dere har noen tips til meg. Har nettopp blitt sammen med en fyr, liker ham veldig godt og vi har et flott og aktivt sexliv. Har aldri opplevd akkurat det før, og er veldig fornøyd. MEN vi dusjer ganske ofte sammen, og jeg vil (tror han også er ganske interessert i det også) gjerne ha sex med han i dusjen. Problemet er bare at jeg er 168 og han er i hvert fall 190, og at det bare ikke går uten knall og fall. Noen som har noen tips? Pliiis, hadde vært til STOR hjelp. Lurer også på om noen har noen tips til stående sex utafor dusjen. Tenker litt på å stå på noen bøker. Funker det?

Håper på svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Håper noen av dere har noen tips til meg. Har nettopp blitt sammen med en fyr, liker ham veldig godt og vi har et flott og aktivt sexliv. Har aldri opplevd akkurat det før, og er veldig fornøyd. MEN vi dusjer ganske ofte sammen, og jeg vil (tror han også er ganske interessert i det også) gjerne ha sex med han i dusjen. Problemet er bare at jeg er 168 og han er i hvert fall 190, og at det bare ikke går uten knall og fall. Noen som har noen tips? Pliiis, hadde vært til STOR hjelp. Lurer også på om noen har noen tips til stående sex utafor dusjen. Tenker litt på å stå på noen bøker. Funker det?

Håper på svar!

Selvfølgelig funker det,det er jo bare at du kommer deg i høyden.

That`s a no brainer.......

Gjest Papirkurven
Skrevet

Bøker er ganske ikke ideelt i dusjen. Kanskje han kan løfte deg opp i rett høyde og lene deg inntil veggen. Eller dere kan bruke dusjen som forspillplass med mye god klining og munnsex og ta en tur på vaskemaskinen etterpå ;)

Gjest Glør
Skrevet

Jeg er 160 høy, og kjæresten min er 185, og vi klarer det akkurat, når jeg står på tærne, og han svikter i knærne. Litt anstrengende stilling, men det er jo god trening, også holder man jo lengre for hver gang. Hvis han er sterk nok er jo også den varienten hvor han løfter deg opp og tar deg mot veggen digg.

Gjest Litt for kort
Skrevet

Tusen takk for svar, det hjalp litt. Problemet er jo forsåvidt at han har badekar og at det ikke er så lett å lene seg mot veggen. Men uten tvil verdt å prøve.

Skrevet

Har samme problemet :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Alt går om man vil..selv om man er 160 og 190.

Skrevet

Du kan jo prøve å sette en plaststol der da. Som du kan sitte på, liksom.

Eller at han løfter deg opp.

Skrevet

Hvis det er badekardusj, så kan dere kanskje ta det liggende? Eller måtte det være stående?

Skrevet

Vi har samme "problemet". Har ikke akkurat tenkt hardt for å finne en løsning (det er ikke noe must). Liggende i badekar kan jeg ikke se for meg at er spesielt behagelig. Badekar egner seg best til et varmt skumbad og mye teasing.

Gjest Jeg har gjort det
Skrevet

Hvis du finner noe å støtte deg mot og bøyer deg framover, så kan han ta deg bakfra. Det går fint med stor høydeforskjell hvis du reiser deg på tå og han huker seg ned litt. (Bra trening for lårmuskulaturen hans).

Opp i mot servanten er ypperlig, da kan begge følge med i speilet!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi får det til vi, det er 30 cm forskjell på oss. Han bøyer bena litt og jeg står på tærne. Alt går om man vil nok. :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...