Rabiat Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 (endret) Få høre deres mening. Jeg synes temaet er spennende. Kan man styre midtlivskrisa, eller er vi kanskje for raske til å hyle midtlivskrise hver gang en mann rundt 40 finner på noe han ikke har gjort før? T Innlegg redigert, se Kvinneguidens regler. vimse-mod. Endret 4. mai 2009 av vimse
leirbål Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Det han fortalte om er jo morsomt da. Helt i orden at menn får diller, så lenge de holder bena på jorden. Som han gjorde med motorsykkel lappen. Det er slitsomt når de skal kjøpe sportsbil og sjekke opp jenter på alder med datteren sin. Men han fornyer seg jo, uten å bli en desperat gammel gris. Kjekt det.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Det han fortalte om er jo morsomt da. Helt i orden at menn får diller, så lenge de holder bena på jorden. Som han gjorde med motorsykkel lappen. Det er slitsomt når de skal kjøpe sportsbil og sjekke opp jenter på alder med datteren sin. Men han fornyer seg jo, uten å bli en desperat gammel gris. Kjekt det. Han er fra vadsø hvor jeg er fra
Gjest Don Giovanni Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Det han fortalte om er jo morsomt da. Helt i orden at menn får diller, så lenge de holder bena på jorden. Som han gjorde med motorsykkel lappen. Det er slitsomt når de skal kjøpe sportsbil og sjekke opp jenter på alder med datteren sin. Men han fornyer seg jo, uten å bli en desperat gammel gris. Kjekt det. Hvorfor det? Grunnene for å gjøre det er jo åpenbare; Man skal somregel bli litt godt voksen før man har råd til en bil i millionklassen, og datterens gjevnaldrende ser med all sannsynlighet langt bedre ut enn ens egne gjevnaldrende. Så jeg er spent på hvorfor du ser på dette som slitsomt.
Gjest Illiya Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Hvorfor det? Grunnene for å gjøre det er jo åpenbare; Man skal somregel bli litt godt voksen før man har råd til en bil i millionklassen, og datterens gjevnaldrende ser med all sannsynlighet langt bedre ut enn ens egne gjevnaldrende. Så jeg er spent på hvorfor du ser på dette som slitsomt. Hvis man er gift med vedkommende mann, så kan det vel være litt slitsomt at han prøver seg på datterens jevnaldrende. Sportsbil derimot, er helt ok for de fleste, tenker jeg;)
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Sportsbil derimot, er helt ok for de fleste, tenker jeg;) Hvis økonomien tillater det ja. Men for veldig mange blir det snakk om å ta opp så mye lån at hverdagen såvidt går rundt etterpå. Og så mye er ikke en sportsbil verdt for meg i hvertfall.
Gjest Manworld Skrevet 3. mai 2009 #7 Skrevet 3. mai 2009 Hvis man er gift med vedkommende mann, så kan det vel være litt slitsomt at han prøver seg på datterens jevnaldrende. Sportsbil derimot, er helt ok for de fleste, tenker jeg;) Viss en kvinne vil ha sportsbil så får hun se til å spre beina sine og jobbe for de... med mindre hun er over 25, da er hun oppbrukt. Sånn er det og alle menn vet det, etter 25 så er ho skadede saker, man passer bare på henne som takk for ungene. Og jah, jenter på 16-25 ser bedre ut enn de over og de under, så om dere ikke falt innenfor den kategorien har eg bare en ting eg kan si til: LOOOOOOOSER!!! :D - Manworld.no it's a mans world baby
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #8 Skrevet 3. mai 2009 (endret) Få høre deres mening. Jeg synes temaet er spennende. Kan man styre midtlivskrisa, eller er vi kanskje for raske til å hyle midtlivskrise hver gang en mann rundt 40 finner på noe han ikke har gjort før? T Æh...Thomas Leikvoll, nordlendingen? Han tidligere værpresentatøren som ble sammen med skrike-Viktoria? Han er da ingen manne mann, han er mer en tøffel og femi. Deler av sitat fjernet. vimse-mod. Endret 4. mai 2009 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 #9 Skrevet 3. mai 2009 Viss en kvinne vil ha sportsbil så får hun se til å spre beina sine og jobbe for de... med mindre hun er over 25, da er hun oppbrukt. Sånn er det og alle menn vet det, etter 25 så er ho skadede saker, man passer bare på henne som takk for ungene. Og jah, jenter på 16-25 ser bedre ut enn de over og de under, så om dere ikke falt innenfor den kategorien har eg bare en ting eg kan si til: LOOOOOOOSER!!! :D - Manworld.no it's a mans world baby ...Og du er 15 år og oppspist av mindreverdighetskomplekser?
Gjest Illiya Skrevet 3. mai 2009 #10 Skrevet 3. mai 2009 Viss en kvinne vil ha sportsbil så får hun se til å spre beina sine og jobbe for de... med mindre hun er over 25, da er hun oppbrukt. Sånn er det og alle menn vet det, etter 25 så er ho skadede saker, man passer bare på henne som takk for ungene. Og jah, jenter på 16-25 ser bedre ut enn de over og de under, så om dere ikke falt innenfor den kategorien har eg bare en ting eg kan si til: LOOOOOOOSER!!! :D - Manworld.no it's a mans world baby Ups! Passer på henne som takk for ungene? Hva med alle oss som ikke har barn med mannen da? Og likevel har en fornøyd mann? By the way, de fleste av oss damene over 25 tjener pengene våre selv, og kan da fint kjøpe vår egen sportsbil om vi skulle ha lyst til det.
Rabiat Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 3. mai 2009 (endret) HEY! Nabge gode meninger her. Generelt vil jeg si at jeg tror ikke brorparten av alle menn når en 40-årskrise som innvolverer sportsbil, unge damer dyr sjampis, motorsykkel eller hva det nå enn måtte være. Innlegget jeg refererte til var en mening om når menn skal være menn, og på hvilken måte. Jeg tror faktisk de fleste menn foretrekker og nyter familielivets mange luner, så lenge de kan gjøre sine manneting innimellom....AKKURAT slik kvinner er....forskjellene er mindre enn vi stadig inbiller oss....eller hur. Vennlig hilsen Thomas nordlending, femi, macho og mannemann....alt ettersom det passer.... Innlegget er endret iht KGs regler. mrs_bond, mod Endret 3. mai 2009 av mrs_bond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå