anettes´verden Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Hei, Jeg skal gifte meg 20 juni og lurte på om noen kunne fortelle meg hvordan jeg går frem når jeg skal bestille kake og når jeg må gjøre dette? Får man smake slik at man vet at man liker den? Hvor mange etasjer til 50 stk? Må man ha kakestativ selv eller låner man dette hos baker? Ca pris? Noen som har noen å anbefale i Stavanger? Takker for alle svar:-)
Neytiri Skrevet 26. mars 2009 #2 Skrevet 26. mars 2009 Hei, Jeg skal gifte meg 20 juni og lurte på om noen kunne fortelle meg hvordan jeg går frem når jeg skal bestille kake og når jeg må gjøre dette? Får man smake slik at man vet at man liker den? Hvor mange etasjer til 50 stk? Må man ha kakestativ selv eller låner man dette hos baker? Ca pris? Noen som har noen å anbefale i Stavanger? Takker for alle svar:-) Du må kanskje først kontakte bakeri/konditori du har tenkt. De kan da svare deg om smaksprøver og priser. Husk, ikke alle har smaksprøver...dette må du høre om. Men for å gi deg en ide...så vil en 3 etasje kake holde til 50(hvis ikke du har kakegale mennesker) Kakestativ pleier man å få skaffet fra konditori/bakeri mot en pantpris. Eksempel: 3 etasje sjokolade/bringebær mousse bryllupskake fra pascal konditori 3950kr. 3 etasje tradisjonel(marsipan) kake fra Samson Bakeri 2540kr. Disse er jo klart i Oslo område men er jo sikkert noe lignende i Stavanger da!
Gjest Mayen Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Du betaler et depositum til konditoren for stativet, som du får tilbake når du leverer stativet igjen... Ca 1000kr... Jeg ville anbefale deg å gå innom www.festkaker.no og se på kakene til stavangerdamene der inne, der kan du designe din egen kake både med smak og utseende!! Og prisen er lavere;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå