Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg spart i et år, for å få langt hår til bryllupet. Begynner å nærme seg hel lengde nå, et stykke ned på ryggen. Tanken er å ha sånn typisk brudeoppsats, med sånn "Lokketopp" med masse spenner bak. Men det er 4,5 mnd til bryllupet og jeg mistrives skikkelig med dette håret her. Føler meg som en grå mus liksom. Har lyst til å klippe det opp litt og klippe skrå-lugg. (men beholde lengden). Er usikker på om jeg kan det nå så nærme bryllupet når jeg skal ha den oppsatsen som jeg skal ha, men tror dere det går bra? Tenkte at de kanskje kommer til å bruke noe extensions og spenner sånn at det ikke har noe å si.

Eller burde jeg bare spare videre og ikke gjøre noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med frisøren din :) Hvis du går til hun som skal sette opp håret ditt på selve dagen så vet hun sikkert hvor mye du kan klippe det.

Skrevet

jeg tror ikke det skal ha noe å si

men du kan jo høre med frisøren ja..

Skrevet

Frisøren får nok til å lage en frisyre du er fornøyd med uansett på selve dagen. Jeg gikk og fikk oppsett mens jeg fremdeles hadde en del hjemmelagde dreads noen steder i håret. Dette klarte hun faktisk å lage en utrolig pen frisyre ut av, hun krøllet og satte opp en slags topp hvor dreadsene ble gjemt inni masse krøller.

Uansett, poenget mitt var at frisører kan gjøre mye ;)

Skrevet

Det gjør ikke noe å klippe deg nå....så lenge du har lengden, så har det ikke noe å si hvis håret er oppklippet....spesielt hvis frisøren har tenkt å bruke løshår.

Selv sier eg til kundene mine at det er bedre å klippe håret lenge før dagen.....hår som er litt slitt er faktisk lettere å sette opp på store dagen, og har bedre hold....nyklippet hår blir veldig mykt....

så i og med å klippe seg nu!! :)

Skrevet

Hm da tror jeg jammen jeg gjør det. for 5 mnd er lenge å føle seg kjip på håret! Var et godt tips å klippe seg der hvor jeg skal sette opp håret. Skal jeg jammen gjøre:)

Skrevet (endret)

jeg har langt hår som skal settes opp, og klipper det jevnlig opp. Frisøren min sa at det var bare en fordel når det skal settes opp, mer lokker å ta av, lettere å få til volum og krøller :)Og så blir ikke håret så tungt, kan nok få hodepine av andre ting denne dagen, om ikke av håropsettet også :ler:

Endret av Topaz
Gjest Faerie
Skrevet

En venninne som er frisør kom en gang med dette hjertesukket til meg:

Hvorfor må alle som skal gifte seg spare og spare til dette lange håret som de ikke liker bare for at de vil ha oppsatt hår i bryllupet? Like etter bryllupet klipper de seg kort, og for evig og alltid har de et bryllupsbilde hvor de er helt ulik den personen de er og har vært ellers.

Jeg er egentlig enig med henne.

Skrevet

Fnis! Jeg vil jo ha langt hår uansett jeg da. Ikke bare til bryllupet. Men tenkte det var lettest å få til den frisyren med hele lengder og lang lugg. Men da er det vel bare å bestille time:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...