Fantorangen Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Er det noen som kjenner til "hobbybakere/konditorer" i Akershus/Oslo området? Nettsider?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Er det noen som kjenner til "hobbybakere/konditorer" i Akershus/Oslo området? Nettsider? Ser det skal være kurs i Oslo. Kanskje du kan få noen kontakter hvis du tar kontakt med noen der http://www.festkaker.no/index.php?option=c...ge&Itemid=1
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 26. mars 2009 #3 Skrevet 26. mars 2009 Hei! Jeg har hørt om www.veslefrikk.com via en kakeside jeg er innom jevnlig, men vet ikke noe om smak/kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 Vi har bestilt av ei som heter Linda Bruvold som er en av de som driver festkaker.no . Hun bor i Eidsvoll og har kjempe gode kaker, og kan modellering. De har masse fine bilder der du kan se på
Gjest Gjest_CC_* Skrevet 14. april 2009 #5 Skrevet 14. april 2009 Hei! Jeg har en bekjent som lager veldig gode kaker, og hun er utrolig god på å pynte! Til vårt bryllup laget hun to kaker (marsipan og sjokolade), pynten på marsipankaken matchet rosene i borddekorasjonene... Hun lager også bryllupskaker og du kan velge om du vil ha alle etasjene like eller forskjellig smak i de forskjellige etasjene. Dersom det er interesant si i fra, og så kan jeg høre med henne...
Kanutten Skrevet 14. april 2009 #6 Skrevet 14. april 2009 Hei Veslefrikk.com har nydelige kaker. Både i smak og utseende. Anbefales på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå