Gjest Gjest_Sonja_* Skrevet 25. mars 2009 #1 Skrevet 25. mars 2009 Kvinner skal liksom være så aktive....men hvor ble det av gode gamle madrassen: bør ikke kvinner få lov til å være litt madrass? Liker menn madrasser også? Hvorfor / hvorfor ikke?
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #2 Skrevet 25. mars 2009 Da kan han vel i så tilfelle grave seg ett hull å kose seg mens jeg ser på tv..
Gjest Gjest <mann> Skrevet 25. mars 2009 #3 Skrevet 25. mars 2009 Hei Sonja Klart vi (jeg) liker "madrasser". Men det spørs jo hva du legger i utrykket da! Jeg liker godt (best) og være den aktive part, men selvfølgelig må partneren (den passive) vise interesse med gjerne lyd og ansikt uttrykk. Ikke glo i taket og tenke på nye gardiner etc. Vanlig misjonær, Hennes ben over mine skuldre, fra siden etc... mange gode stillinger der kvinnen kan være den passive part (madrass). Men best av alt: snu madrassen og ta den bakfra :o) Gjerne hvor en samtidig holder henne i begge hender .... Helt enig: Kvinnen bør få lov til og være madrass. hilsen mann
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 25. mars 2009 #4 Skrevet 25. mars 2009 Kvinner skal liksom være så aktive....men hvor ble det av gode gamle madrassen: bør ikke kvinner få lov til å være litt madrass? Liker menn madrasser også? Hvorfor / hvorfor ikke? Josef Fritzl betalte prostituerte for at de skulle spille døde. Om ikke det er å tenne på madrasser så veit ikke jeg. Men madrasser kan være turn on på den måten at dama f.eks inntar en en passiv "bruk meg" rolle. Jeg er trøtt og vil egentlig sove, men du kan få tømme deg siden det er lenge siden sist??!! nei, nei og atter nei Det er ikke kult.
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 For min del tar jeg meg heller et runk enn har meg med en madrass... har opplevd et par av dem...
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mars 2009 #6 Skrevet 25. mars 2009 Min eks-kjæreste foretrakk madrasser. Han ville kun ha sex i misjonær, intet annet. Ikke oral, ikke noen andre stillinger, og jeg skulle helst ligge helt i ro. Første og eneste gang jeg har vært borti noe sånn, og håper for all del det blir siste også. Det var jo bare kjedelig...
Gjest KateW Skrevet 25. mars 2009 #7 Skrevet 25. mars 2009 Signerer PH sin... I tillegg hvis jeg gav fra meg et aldri så lite klynk ble han rasende for han mistet konsentrasjonen... Hurra hurra så gøy å pule da!
Gjest KateW Skrevet 25. mars 2009 #9 Skrevet 25. mars 2009 Hadde det ikke vært for at du er eldre enn meg, og at jeg var eldre enn ham, og at i følge ham så var eldre damer et helvete, så kanskje????
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 #10 Skrevet 25. mars 2009 Liker menn madrasser også? Hvorfor / hvorfor ikke? Nei, jeg liker ikkke kvinner som er madrasser. I stedet har jeg laget hull i en springfjærmadrass og puttet en Fleshlight nedi. Det er mye bedre enn gjennomsnittskvinnen. Og toppen av lykken er at man ikke trenger rulle seg til siden etter fullført akt heller.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 25. mars 2009 #11 Skrevet 25. mars 2009 Jeg liker å gjøre jobben selv. Jeg liker å pule dama hardt. Så 9 av 10 ganger foretrekker jeg at jeg er den aktive parten. Dama trenger altså ikke å være aktiv i en fysisk forstand, men hun må gi respons ved hjelp av lyder o.l.
Gjest Purple Haze Skrevet 25. mars 2009 #12 Skrevet 25. mars 2009 Hadde det ikke vært for at du er eldre enn meg, og at jeg var eldre enn ham, og at i følge ham så var eldre damer et helvete, så kanskje???? Hehe, da har vi utelukket den teorien i hvert fall Trodde bare ikke det fantes flere sånne som han gitt
Gjest Gjest_Sig_* Skrevet 25. mars 2009 #14 Skrevet 25. mars 2009 Deilig med underdanige damer som man kan knulle. Slitsomt med alt for kreative damer som forlanger en masse krumspring og "variasjon". Sex blir da som en treningsøkt, med kunsteriske innslag, alt for mye mas..
Gjest Karina, 31 Skrevet 25. mars 2009 #15 Skrevet 25. mars 2009 Jeg liker å gjøre jobben selv. Jeg liker å pule dama hardt. Så 9 av 10 ganger foretrekker jeg at jeg er den aktive parten. Dama trenger altså ikke å være aktiv i en fysisk forstand, men hun må gi respons ved hjelp av lyder o.l. Heldigvis finnes slike menn. Håper han jeg skal date nå er som deg!
Gjest Karina, 31 Skrevet 25. mars 2009 #16 Skrevet 25. mars 2009 Deilig med underdanige damer som man kan knulle. Slitsomt med alt for kreative damer som forlanger en masse krumspring og "variasjon". Sex blir da som en treningsøkt, med kunsteriske innslag, alt for mye mas.. Flott å høre. Jeg liker hvertfall menn som tar styringen og som vet hva de vil og kan. Håper de jeg treffer på er slik (og ikke er tøfler).
Gjest hirshia Skrevet 25. mars 2009 #17 Skrevet 25. mars 2009 jeg er sub og gjør alt min dom befaler, og da er madrass meget vanlig!
Cortina Skrevet 26. mars 2009 #18 Skrevet 26. mars 2009 Hvorvidt man liker damer som bare ligger der, er vel opp til hver og èn. Noen hater å gjøre noe som helst, og vil bare ligge der mens dama har all kontroll. Og omvendt - noen vil ha all kontroll. Så det tror jeg er veldig forskjellig fra person til person, men det er nok helt klart mulig å få tak i en fyr som vil knulle ei som "bare vil ligge der."
Mons Skrevet 27. mars 2009 #19 Skrevet 27. mars 2009 Med "madrass" så tenker jeg kvinner som har sex for å tilfredstille partneren. Hvis dette er en del av et ellers balansert sexliv, så er settingen helt ok. Det har med trygghet og åpenhet å gjøre. Jeg tror problemene er større i de forholdene der kvinnen til enhver tid MÅ vise lyst og engasjement. Jeg tror det er mange kvinner der ute som ikke kan si "bare bruk meg" for da sårer de mannens ego. I stedet ender de opp i en slitsom setting med enten å spille lyst eller å avvise mannen fordi de ikke orker å spille. For min egen del så er jeg som et minimum avhengig av et lite smil fra partneren de gangene...
Gjest KateW Skrevet 27. mars 2009 #20 Skrevet 27. mars 2009 Det er enorm forskjell på å være madrass og å like å bli dominert. Iallefall slik jeg definerer det...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå