Gå til innhold

Hvilken kake kan vi ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags kake er det mulig at vi har som bryllupskake? Den eneste kaken vi begge liker (har litt sær smak hver for oss :gjeiper: ) er ostekake og der er det jo så mange gode smaker. Tror dere det går an å ha en slik kake??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan vel ha akkurat hvilken kake dere ønsker, det er jo deres bryllup :)

Har vært i bryllup hvor kaken var en 3-etasjes ostekake med diverse frukter o.l på toppen. Den var aldeles nydelig!

Skrevet

Er jo ikke noe problem å ha ostekake som bryllupskake!!! Jeg ville som gjest foretrekke det framfor bløtkake / marsipankake. Spesielt etter masse mat!

Hvis dere er redde for at dere ikke har helt samme smak som resten, kan dere jo eventuelt gå for porsjonskaker som har blitt mer og mer poppis i bryllup. Da kan dere velge nøyaktig den kaken dere vil og eventuelt gi en annen til de andre gjestene. Vi skal ha porsjonskake i vårt bryllup. Et eksempel på konditor i Oslo er:

Chocolat

eller

litt mer eksklusivt

Sverres konditori på Frogner i Oslo

Gjest Gjest
Skrevet

Vi skal ha brownie-kake med hvit glasur:)

Skrevet

vi har bestilt vår bryllupskake :)

tre etasjer, øverste er en marsipankake, midterste er en sjokoladekake og nederste er en ostekake :) NAM NAM

Skrevet

MÅ vi ha bryllupskake som er stor nok til at de fleste gjestene får smake eller holder det å ha en vanlig kake men litt ekstra pynt som bryllupskake?? (pokker så mange ting å huske på i denne planleggingen)

Skrevet

Ta å lag en kake som dere liker og som betyr noe for dere, jeg synes ikke det trenger å være en klassisk kake som man vanligvis tenker på i et bryllup.

Vi skal ha kake fra pascal, 5 etasjer sjokolademousse med vaniljefondant pyntet med sukkersvaner på toppen!! Kjempenydelig, men ikke standard hvit bruyllupskake, men shit au! Vi liker den og den skal vi ha! :D

Skrevet
MÅ vi ha bryllupskake som er stor nok til at de fleste gjestene får smake eller holder det å ha en vanlig kake men litt ekstra pynt som bryllupskake?? (pokker så mange ting å huske på i denne planleggingen)

Jeg har forstått at de fleste gjestene ønsker å smake på bryllupskaken. så vi skal ha nok til alle av den.

Gjest Gjest
Skrevet
Hva slags kake er det mulig at vi har som bryllupskake? Den eneste kaken vi begge liker (har litt sær smak hver for oss :gjeiper: ) er ostekake og der er det jo så mange gode smaker. Tror dere det går an å ha en slik kake??

En gang var jeg i rund-dag i trøndelag. Da fikk jeg smake denne kaken: Pasjonsfrukt/ostekake En kake jeg absolutt tror hadde passet til bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...