Gå til innhold

Vet ikke hva legningen min er...

Fremhevede innlegg

Gjest OsloJenta
Skrevet

Jeg vet ikke hva jeg skal kalle meg, ikke det at det spiller så stor rolle hva man kaller seg... Men je klarer bare ikke finne ut hva jeg er.

Lesbisk ? Bifil ? Bare nysjerrig og hetro ?

Jeg hadde en venninde en gang som foreslo at vi skulle ha trekant med en kamerat av henne som hun hadde hatt sex med flere ganger.

Jeg ble med på det, og det endte opp med at han hadde sex med meg mens hun lå ved siden av.

Som alltid, hadde jeg absolutt ingen nytelse av at han knulla meg.

Jeg ville heller kysset henne, og hatt det deilig med henne.

Jeg tenner på tanken med å ha sex med det samme kjønn, jeg blir utrolig opphisset.

Jeg ville heller kysset en jente enn en gutt.

Jeg tenner ikke på sex med det motsatte kjønn, jeg nyter det ikke og synes det er kjedelig.

Jeg synes menn/gutter bare er irriterende og bare avviser de.

Når jeg er full kan jeg uten problemer kline med det motsatte kjønn.

Jeg tror jeg kunne delt framtiden min med en mann, mest fordi jeg selv har masse følelser som jenter flest har, noe gutter ikke pleier å ta seg så nær av.

Tenk, 2 jenter med pms... Og så mye drama det er med jenter i utg punktet...

Men vet jo at det ikke MÅ være sånn, det går jo ann å tenke, på en måte.

Hjelp ? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest OsloJenta
Skrevet

.. Så om noen har noen meninger eller tanker rundt dette hadde det kanskje hjulpet litt, sett det fra andres øyne eller noe..

Jeg tror jeg er lesbisk, men som lesbe er man da i stand til å kline med gutter i fylla ?

Hetro jenter /kan/ jo kline med andre jenter i fylla, så... =/

Gjest OsloJenta
Skrevet

...Og jeg kan like en gutt men ikke tenne på en gutt i senga...

Jeg tenner bare på jenter men liker bare gutters personlighet... =//

Ingen som kan sette seg inn i situasjon og bare si noe ?

Jeg er så forvirret...

Gjest Gjest
Skrevet

Kan godt være en periode også for alt du vet. Det er mye psyke som spiller inn, men det høres ut som at du helst burde vært sammen med ei jente i første omgang. Bare for å se hvordan du får det da. Etterhvert som du har vent deg til dette kan du jo da se hvordan ting utarter seg?

Gjest womenwomen
Skrevet
Jeg vet ikke hva jeg skal kalle meg, ikke det at det spiller så stor rolle hva man kaller seg... Men je klarer bare ikke finne ut hva jeg er.

Lesbisk ? Bifil ? Bare nysjerrig og hetro ?

Jeg hadde en venninde en gang som foreslo at vi skulle ha trekant med en kamerat av henne som hun hadde hatt sex med flere ganger.

Jeg ble med på det, og det endte opp med at han hadde sex med meg mens hun lå ved siden av.

Som alltid, hadde jeg absolutt ingen nytelse av at han knulla meg.

Jeg ville heller kysset henne, og hatt det deilig med henne.

Jeg tenner på tanken med å ha sex med det samme kjønn, jeg blir utrolig opphisset.

Jeg ville heller kysset en jente enn en gutt.

Jeg tenner ikke på sex med det motsatte kjønn, jeg nyter det ikke og synes det er kjedelig.

Jeg synes menn/gutter bare er irriterende og bare avviser de.

Når jeg er full kan jeg uten problemer kline med det motsatte kjønn.

Jeg tror jeg kunne delt framtiden min med en mann, mest fordi jeg selv har masse følelser som jenter flest har, noe gutter ikke pleier å ta seg så nær av.

Tenk, 2 jenter med pms... Og så mye drama det er med jenter i utg punktet...

Men vet jo at det ikke MÅ være sånn, det går jo ann å tenke, på en måte.

Hjelp ? :)

Jeg er 100 % SIKKER på min egen legning - jeg er uten tvil hetrofil kvinne .Så vil derfor svare deg som er usikker på egen legning - så du selv ser hvor annerledes du er meg .... jeg tror du er mest lesbisk - er jo kvinner du tenner på og tenker på høres det ut som .

Det du beskriver - er tanker jeg aldri har hatt eller følt som deg .Har aldri tenkt på jenter annet enn som veninner og ikke noe annet - sex har aldri falt meg inn går an å ha med en av samme kjønn . Og å se på film jenter som har seg - er for meg ynskyld - kvalmende å se på , bare æsj at det går an ! Kvinnekroppen syns jeg er bare kjedlig - siden de ikke har penis - noe som opphisser meg veldig og gjør meg vellystig og kåt og SE , KJENNE PRESSE MOT MEG HARDT OSV .

Det gjør overhodet ikke kvinnekjønnet - det " mangler " noe der som jeg vil ha i hvertfall og er uintrisangt for meg i hvertfall siden jeg er hetrofil . Faktisk er jeg på grensen til å mislike kvinner generelt . Blir fort irritert på andre kvinner og bryr meg lite og ingenting om kvinner .Menn har alltid dominert all min fritid og vært mitt hovedfokus .Så jeg har glemt nesten å skaffe meg veninner - forde jeg er så utrolig uintrisert i kvinner .Forde jeg er for opptatt av mannlige bekjentskaper og har nok med dem , selskap osv .

Jeg skal ikke si at du er lesbisk .Kanskje du bare har dårlige erfaringer og avtennende erfaringer med menn generelt tidlig i oppveksten osv ? Det kan forklare at du ikke tenner på dem og ikke syns de har noe deilig å by på . Jeg har og extremt dårlige erfaringer med noen ( meget få menn ) - men er likevel hetro enten jeg vil det selv eller ikke . Uansett hvor dum mannfok kan være - greier jeg ikke holde meg unna menn , tross bittre erfaringer .Husker mest bare de positive uansett .Merkelig nok .

Jeg nyter å få noe inn der og ville savnet det om jeg ikke fikk . Klitoris gnikking blir kjedelig i lengden . Godt med pikk da - liker den massasjen innvendig - blir veldig rolig og tilfredsstilt av det - helt klart sunt for meg . Fjerner også stress og smerter i kroppen . Og gir bedre humør også .Blir faktisk SUR og ilter om det er lenge siden jeg og mannen hadde TID til sex sist pga mye overtidsjobb etc Får jeg da sex - blir humøret bedre , stabilt og mindre hissig ! Mulig jeg er skikkelig PMS kjerring - men kunne ikke holdt ut sammen med en annen kvinne mer enn max 3 - 4 timer - så er jeg dritt lei de veninnekvelden .Glemmer uansett veninna - når vi er ute ... ser bare på og etter mannfolk . Mulig jeg er extrem hetrofil kvinne varianten - men jeg er totalt ulik deg i hvertfall .

Jeg tror TS er lesbisk personlig ...

Du får nå selv avgjøre om du kjenner deg selv igjen i en ekte hetrofil kvinne ....gjør du ikke det - er du nok lesbe ! Men er ikke no galt i det - ingenting å skamme seg over .I dag er det så " vanlig " og akseptert .

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vil tro du er på høyre halvdel på kinsey skalaen (mest homoseksuell, mindre hetroseksuell). Det høres nesten ut som du er en homoseksuell heterofil.

Xseksuell (hvem man tenner på)

Xfil (hvem man forelsker seg i).

Er selv en kvinne gift med en kvinne, men er nok ganske midt på skalaen.

Jeg kunne lett ha både klina og hatt sex med en mann, til og med endru :)

Men det er ikke noe jeg savner. Skjeggstubber - au. Og damer kan sakene sine i senga. Det er i allefall helt sikkert.

Ellers vil jeg bare si at det er veldig lite drama med to jenter. Mindre drama enn de forholdene jeg har hatt med menn. Vi skjønner hverandre på en helt annen måte. Vi ønsker veldig mye av de samme tingene. Det er til og med problemfritt når vi skal på ferie og hvilke aktiviteter som skal gjøres på dagtid.

Shoppingferie er helt fantastisk :) Ingen som er sur og lei etter 1 time.

Bad og solferie er også helt fantastisk :) Ingen som maser om motoraktiviteter

(Dette er min personlige erfaring, og prøver ikke å generalisere).

Men nå kan det jo hende at jeg bare har vært super fantastisk heldig med kona :)

Ellers bare ta det med ro. Det tar de fleste mange år å finne ut av disse tingene, hverfall for oss som er hverken 100% hetro eller 100% homo

Skrevet

Hva med en transe som har litt av begge kjønn i seg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...